wtorek, 18 sierpnia 2015

Urodzinowe candy - wyniki

Witajcie,
myślałam, że uda mi się wcześniej opublikować posta z wyniki ale niestety
z tym planowaniem i wykonywaniem na czas to ostatnio u mnie raczej mało prawdopodobne
w każdym razie dziś już jestem 
 i pochwalę się, że przeżyłyśmy już z malutka drugie szczepienie i nawet tym razem zaproszenie przyjął tata...a niech zobaczy jak to jest, pomyślałam:)
---
Nie przedłużając, 
króciutko podziękuję Wam za te 5 lat blogowania, 
dzięki przeogromne za zaglądanie do mnie, za wspieranie, za komentowanie, podpowiadanie i za inspirowanie...o tak
bez Was nie miało by to wszystko sensu
:)


Candy było tym razem podróżnicze a upominkiem dla zwycięzcy miał być
i będzie oczywiście: 
notes podróżnika oraz mała saszetka/kosmetyczka
---
a zatem
nagroda poleci do...


Mileno poproszę o kontakt i dane do wysyłki:)

a wszystkim którzy przyłączyli się do zabawy na blogu lub na profilu facebookowym dziękuję

i życzę Wam miłego i słodkiego popołudnia:)


pozdrawiam
Agea



10 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę . Zapraszam do ,mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych miłych blogowych chwil i kolejnych szczęśliwych lat:)
    ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku :) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej. Bardzo się cieszę że teraz gdy mam swojego bloga mogę już komentować oficjalnie Twoje posty :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo :)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca :)
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...