niedziela, sierpnia 02, 2015

Upominek

Podczas pobytu w rodzinnych stronach, udało mi się spotkać z przyjaciółką jeszcze z czasów liceum.
Naszym marzeniem był wspólny spacer...z naszymi maluszkami. 
I po tylu latach nasze marzenia się spełniły, obie mamy nasze wyczekane córeczki.
Pognałyśmy przez miasto, do lasu, do parku...ach fajniutko było.
A że córeczka przyjaciółki właśnie w tym czasie obchodziła swoje pierwsze urodziny to ja jako "przyszywana" cioteczka przygotowałam mały upominek dla niej i dla jej mamuśki...









Oby więcej takich spotkań udało się zorganizować:)))

pozdrawiam wszystkich odwiedzających
Agea

10 komentarzy:

  1. Fajnie spędzony czas w fajnym towarzystwie - czego chcieć więcej! :)))) A wytworki jak zawsze cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. gdyby tylko udało się tak częściej spotykać:)

      Usuń
  3. Kobieto, kiedy Ty masz czas szyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldono
      hmm, no z czasem to rzeczywiście trochę ciężko, ale akurat małżonek miał urlop i pomagał w opiece nad malutką. Gdy mała spała ja wycinałam a gdy nie spała to szyłam, szyłam i prasowałam:)

      Usuń
  4. Ależ to wszystko jest śliczne:)
    pięknego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te albumy to chyba w hurcie obilas :) A opaski cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, trochę tak, jakby to powiedzieć - jakaś taka sercowa wizja mnie nawiedziła:)hehe

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger