czwartek, sierpnia 06, 2015

Razem

Dni lecą jak szalone, nie obejrzałam się a tu minęło już 3 miesiące od kiedy malutka jest z Nami.
Spędzamy ze sobą każdy dzień i tak zwyczajnie
cieszymy się sobą


rozmawiamy, oglądamy, czytamy, śpiewamy...


spacerujemy, tańczymy, robimy śmieszne minki przy lustrze,
i...nawet ćwiczyłyśmy sobie na dużej piłce, ale
...ale niestety kiciuś po 5 dniach przebił ją swoim pazurkiem:(
---
W wolnych chwilach podczytuję


i tak mijają Nam te chwile...
- teraz też z dodatkiem wielkiego słońca, które zagląda do naszych okien -
---
ale kocham lato, za te wszystkie owoce


i za tą soczystą zieleń, kwiaty, motyle...

---
PS. Mam do Was pytanie: czy znacie może ciasto "Chatka Babyjagi"?
ostatnio próbowałam je zrobić


i tak się zastanawiam jak to jest z jej przepisem, bo w Internecie pojawiały się różne ilości twarogu np. na dwie chatki 1 kg albo 0,5 kg. Hmm...taka mała różnica...
może wiecie coś na ten temat i uda mi się coś ustalić na przyszłość.

pozdrawiam
Agea

8 komentarzy:

  1. Ciasto znam to jako Chatka Puchatka ;) Ciesz się każdą chwilą , moja Hania jutro kończy 11 miesięcy i nie wiem nawet kiedy to przeleciało .... ściskam Was :*
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych radosnych chwil. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe chwile... i jeszcze wiele takich przed wami:)
    Chatkę robiłam, u mnie na blogu jest przepis... musisz kochana zajrzec w archiwum:)
    pycha!
    uściski i też kocham lato ta ze wszystkie cudnowności

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszcie się sobą czas szybko biegnie. Zanim się obejrzałam moje male dzieci zamieniły się w już nie takie małe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och tak ten czas tak pedzi. Ja tesknie wspominam te chwile. Dzis moja cora skonczyla 5 latek... Dobrze ze mozemy zatrzymac ten czas na zdjeciach ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas niestety szybko leci. Mój ma już 3 lata, a tak niedawno chodziłam z brzuszkiem. Też czytałam tą książkę. Mnie trochę uspokoiła, ale każde dziecko jest inne. Niemowlęta też mogą mieć charakterki. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger