wtorek, sierpnia 04, 2015

8

Minęło już 8 latek od kiedy przyrzekałam miłość...
chciałam to mam...hehe
i mam też największy skarb na świecie, wyczekany, wymarzony...moją córcię:)))
i cieszę się niemożliwie do opisania, że tym razem obchodzi z nami tą "okrągłą" rocznicę miłości






bo...


i jeszcze muzycznie:)))



Pozdrawiam
Agea

PS. a ten magnesik "W naszym domu mieszka miłość i cudowne niespodzianki" stworzyła Misiura
polecam bardzo gorąco
u niej same takie cudeńka, które cieszą nie tylko oko ale i serce:)

33 komentarze:

  1. pięknie ;) dużo miłości życze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ja od 6 miesięcy znam to uczucie i wiem, że nie ma silniejszego pod słońcem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje rocznicowe! Niech ogień waszej miłości ogrzewa wasze serca codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielu wspaniałych rocznic w miłości i szczęściu!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas w tym roku rzeczywiście okrągła, 10 lat.
    Wszystkiego dobrego, następnych rocznic z nie mniejszym płomieniem, uściski dla całej trójki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najpiękniejsze!!! Dużo sczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co piekne i dobre.. na kolejny roczek :-)

    Pozdrawiam cieplo :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziecko jest cudownym owocem miłości dwojga ludzi :) wszystkiego co najlepsze życzę ;) dużo miłości i zdrówka ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samych pięknych chwil, dużo miłości i uśmiechu! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj naj i wielu kolejnych wspólnych, wspaniałych lat i rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ser-decznie! Tyc 8 lat nie przerwanej miłości i wykochanej córeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego miłośnie pięknego :) Cieszę się, że misiurowy magnes jest w tak szczególnym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje:) cudownie świętować rocznicę z kimś trzecim:) znam to uczucie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger