czwartek, lipca 30, 2015

Być ciocią

Bardzo fajnie jest być ciocią...
tym razem na wyjeździe mogłam po przebywać trochę dłużej ze swoim chrześniakiem. Niestety krótkie weekendy, praca a później moja ciąża niestety ograniczały tego typu widywania - bardzo nad tym bardzo ubolewam.
I niczym się obejrzeliśmy minęło już prawie dwa latka od narodzin młodzieńca, a ja pamiętam jakby to było wczoraj, gdy otrzymałam wiadomość o narodzinach i od razu zasiadłam do maszyny i uszyłam dla niego powitalnego zająca.
Dziś Kondziu to super chłopak, z pięknymi dużymi błękitnymi oczami, blond czupryną i urokliwym uśmiechem....i to jakim uśmiechach...achh:)
Teraz wszyscy śmiejemy się z tego jak szaleńczo zauroczony jest naszą małą Leucią, którą za każdym razem wita całuskiem w czoło, mówi "nie placz Lea", wkłada smoczka i przytula się...taki brat cioteczny to skarb:)))
Ciekawe co to będzie za rok czy dwa jak oboje podrosną...dziadkowie na pewno będą mieli wesoło gdy oboje będą ich odwiedzać:)
---
Tym razem, z racji lata uszyłam dla młodego coś "marine"
W roli głównej popłynął do niego rekin




a na dokładkę coś ochronnego od słońca czyli chusta na głowę, która może być także wiązana i pod szyję



a gdy nadejdą nieco chłodniejsze dni może przyda się mu czapka smerfetka i szalik (z jego inicjałami)







dla jego mamuśki a mej siostrzyczki udało mi się jeszcze uszyć torbę z tego samego materiału



usłyszałam, że prezenciki się spodobały a to dla mnie najważniejsze:)


pozdrawiam
Agea


17 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że prezenciki się podobały bo są absolutnie fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwie się mi również by się podobały Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna z Ciebie ciocia:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezenty ciociu, jestem pewna, że Chrześniak był zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się zobaczyć jak zasnął z rekinem jako poduszką:)

      Usuń
  5. ale wypasione prezenty, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jakby sie mogly nie spodobac :). Piekne rzeczy uszylas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, post z inspiracjami idealnie dla mnie chyba, też we wrześniu zostanę ciocią synka siostry:) Już się zabieram za kołderkę i podusię dla niego, zobaczymy, co mi się 'urodzi':) Rekin mnie urzekł, fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba ^^ Mnie też czeka zostanie ciocią, ale mnie to tak nie ekscytuje niestety. Ten rekin też jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny rekin ;) Ja ostatnio zostałam podwójnie ciocią, mam dwie cudne siostrzenice :)) I również szyję maskotki, ale coś słabo mi idzie :p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger