sobota, 4 lipca 2015

Był Dzień Taty

No teraz to już całkiem jestem nie w czasie...ale co tam...
nie tak dawno, był sobie Dzień Taty, więc zrobiłam coś małego i podesłałam tatkowi i tak się spieszyłam, że nie zdążyłam nawet na szybko zrobić zdjęcia, więc dopiero dziś zrobiła je moja siostrzyczka i podesłała
...a, że tata nasz ma wąsy...to i karteczka w temat się wpasowała


Tak nam jakoś fajnie się ułożyło, że od czasu kiedy malutka pojawiła się na świecie (a był to koniec kwietnia) mamy przyjemność obchodzić i Dzień Mamy i Dzień Dziecka i ...Dzień Taty
więc robimy sobie upominki
świeżo upieczony Tata dostał album, w którym będziemy wklejać tylko to co robi wspólnie z młodą...
no i powoli zaczęliśmy już go uzupełniać

*tata jest fanem Star Wars, więc i w tu nawiązaliśmy do tematu







:)


i ku naszej pamięci coś do utulania z okazji tegoż dnia


pozdrawiam
Agea

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły ! A my malowaliśmy koszulkę ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ;D podoba mi się ten motyw z Lordem Waderem :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe pomysły:)
    wakacyjne uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha rozbawila mnie okladka albumu :). Bardzo fajny pomysl. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest rewelacyjny!!!! super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...