wtorek, 2 czerwca 2015

I był Dzień Dziecka

Dni tak szybko lecą, że aż trudno mi uwierzyć, że minął już miesiąc odkąd mała jest z Nami.
Wydaje się, że jakby tylko dni temu wróciłyśmy do domu a tu proszę 4 tygodnie za nami.
Zaliczony już mamy Dzień Mamy a teraz też Dzień Dziecka,
i tak jesteśmy sobie razem, spacerujemy, jemy i śpimy...



a Ja malutką serduchem wczoraj obdarowałam


i wyciergałam też pierwszą ozdobę na czuprynkę


no i oczywiście wypróbowałyśmy buciki, które zrobiłam jeszcze w stanie "z brzuszkiem"


---
Z okazji Dnia Dziecka samych radości dla wszystkich odwiedzających


Pozdrawiam
Agea

6 komentarzy:

  1. Jakie słodkości od mamusi :))
    Uściski dla was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia przecudna, bo podglądam Twoje skrawki foto, czuprynka boska i pasuje Jej cudna opaska, no i buciki przecudne:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierkowo!!!! :):):) A opaska przecudna!
    pięknego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ czuprynkę konkretną ma twoje maleństwo - fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj spóźniona jestem przez nadmiar roboty, ale ten taniec mam opanowany z dzieciakami.
    Życzenia przesyłam spóźnione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...