piątek, kwietnia 03, 2015

Dla nas dziewczyn

Tak sobie wymyśliłam, że chciałabym jeszcze uszyć coś dla siebie i malutkiej...zdążyłam...uff
i miałam siły...choć przerwy robiłam bardzo częste, bo jak tylko maszyna dawała odgłos to ja też dostawałam kopniaczka w brzuch...hmmm...ciekawe co to oznacza tak na przyszłość
W każdym razie udało się, i chociaż wiem, że to może nie jest Nam/Mi jakoś niezbędne do życia to miałam ochotę zrobić coś dziewczęcego:)
---
Zrecyklingowałam swoje dwa polary, tak, tak...ale nie takie całkiem nowe (spokojnie, aż tak ze mną źle jeszcze nie jest) i powstała mała torba podręczna do wózka, kosmetyczka, apteczka i woreczki na małe skarpetki, czapeczki i niedrapki...a na koniec uszyłam jeszcze koszyk na pierwsze zabawki i przytulanki...w końcu gdzieś je trzeba będzie przechowywać:)












coś mnie kiedyś podkusiło i zostawiłam sobie pasek od torebki, która się wysłużyła ale pasek przeżył użytkowanie, co daje nadzieję, że i teraz posłuży przy tej uszytej...




i jeszcze koszyk na różności



Pozdrawiam przedświątecznie:)
Agea

14 komentarzy:

  1. Super szyjątka i jakie praktyczne. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje już tylko jednego, a raczej Jednej :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem totalnie zachwycona wszystkim, co w ostatnim czasie udało Ci się uszyć i dla córeczki i dla siebie i jako element wystroju - zwykle bardzo praktyczny. Życzę Waszej rodzince wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne woreczki superowe :)
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,szalejesz! CUDA:)

    Dużo zdrowia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szyjatka.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznosci Zdrowych Wesołych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu szaleństwo i to fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne rzeczy wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy uszyłaś.. Pozdrawiam i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie przydasie własnej roboty są najlepsze :) Niech Wam dobrze służą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger