piątek, stycznia 16, 2015

Dzień za dniem

Dzień za dniem sobie mija, a ja staram się sporo odpoczywać.
Może nawet "trochę" leniwa się zrobiłam...ok. przyznaję się, no i też cięższa i większa i szersza
ale chyba tak ma być...to już 25 tydzień...huraa
malutka sobie rośnie, sporo się wierci i kopie...i chyba dopiero teraz czuję się spokojniejsza
---
Przez cały grudzień powoli przygotowywałam prezenty dla najbliższych i tak jakoś się stało, że jeszcze ich Wam nie okazałam. Dziś, tak na początek zacznę od tych upominków dla najmłodszych...
Postaram się nie zamęczać Was wieloma zdjęciami, choć jeśli ktoś ma ochotę to sporo dodałam ich na bloga szyciowego.

Dla małej rodzinnej aktorki uszyłam domowy teatrzyk


i coś podręcznego, coś co może małej dziewczynce może się przydać: torebka, kosmetyczka, piórnik, opaski i smycz



w rodzince jest też dwóch małych dżentelmenów, więc każdy dostał przytulanko-zabawkę


"Pasiasty Pan z wąsem"


i wąż....
a do tego po śliniaku, bo każdy z nich bardzo lubi jeść



i powstały jeszcze upominki dla córeczek dwóch przyjaciółek

dla trochę starszej damy: torba, kosmetyczka, piórnik, opaska i smycz




a dla malutkiej różana kosmetyczka i śliniaczek



i to by było na tyle....z szycia...
w międzyczasie dogadzałam sobie różnymi posiłkami, odkryłam przepis na Tuńczyka z Pappadelle


i na szybkie Buritto Okrasy


mniam...mogę polecić:)

pozdrawiam
Agea

PS. dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem

11 komentarzy:

  1. Przesliczne upominki przygotowalas.
    Gratuluje serdecznie ciazy :) Zycze duzo pociechy z coreczki :):)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szycie prezentów to sama radość - Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taj, to rzeczywiście sprawia radość:)
      dziękuję

      Usuń
  3. O matko, jak ja chciałabym umieć szyć... zazdroszczę talentu ;) już nie mogę się doczekać rzeczy, które uszyjesz dla swojej Pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kochana piękne rzeczy uszyłaś... podziwiam!! A teatrzyk rewelacja!!!
    I jakie pyszności-mniam!!!
    słonecznego weekendu Aga i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że maszyna znowu nie odpoczywła. Jestes wspaniałym św. Mikołajem. Pozostaje mi tylko się smucić, że nie napisałam listu do św. Mikołaja...

    pozdrawiam, zauroczona Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty cieszą najbardziej :)
    Trzymajcie się dziewczynki ☺:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno,kiedy ty to wszystko szyjesz?! CUDA!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger