sobota, stycznia 17, 2015

Ciąg dalszy...

Nabrałam trochę energii więc piszę posta, póki ochota przyszła...
a muszę przyznać się, że do szydełkowania zasiadła...no i może nawet zakończę robienie dawno zaczętego szalika...trzymajcie kciuki
Korzystając z tej chęci okażę Wam co jeszcze przygotowałam na święta dla najbliższych, ostatnio było dziecięco a dziś kobieco i trochę dekoracyjnie...więcej zdjęć dodałam na bloga szyciowego
---
coś dla domu...a że święta kojarzą się z gwiazdką to zrobiłam girlandy i serwetki





i zaszalałam z kosmetyczkami






----
królowały zdecydowanie kropki...jakoś tak wyszło
---
i oczywiście coś smakowite, coś co robiłam drugi raz i drugi raz wyszło...pizza Pascala...polecam


pozdrawiam
Agea

12 komentarzy:

  1. No wprost mistrzostwo świata w igłodziałaniu:-)))
    Pozdrawiam podwójnie:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szyjątka a motyw gwiazdek to ja uwielbiam :)
    Narobiłaś trochę tych kosmetyczek.Najbardziej urzekła mnie ta w różyczki :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm zapachniało mi pizzą :).
    A twórczość jak zawsze super, zazdrosze talentu do szycia ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie gwiazdki! Raz w życiu uszylam taka girlande... Fajna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam te gwiazdowe motywy... wszystko śliczne kochana!!!
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudeńka!!!! a pizza aż u mnie pachnie- mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilość kosmetyczek powalająca! :) Ale wszystko piękne jak zawsze - dużo serca i pracy włożyłaś w te świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najprawdziwsze cudeńka, jak fajnie dostać prezent, w który ktoś włożył serce. Bardzo jestem ciekawa jakie powstaną szyjątka dla Twojego Maleństwa.

    pozdrawiam niedzielnie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie girlandy, też musiałabym w koncu taką uszyc.Na razie zrobiłam dwie z kulek szydełkowych, ale Twoja jest śliczna.Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger