piątek, 7 listopada 2014

Chwile...

Witajcie, 
dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim moim postem, to naprawdę pomaga, gdy tyle osób dodaje otuchy. Teraz świętuję 15 tydzień i 4 dzień i nie mogę doczekać się kolejnej wizyty u lekarza aby sprawdzić czy na prawdę tam w środku maleństwu jest naprawdę dobrze.
Wiem, że mam myśleć tylko pozytywnie...ale czasem ciężko mi to idzie. Staram się dużo relaksować, słuchać muzyki, robić to co lubię....i oczywiście zdrowo się odżywiać.
---
Chwile,
tak nazwałam album i dwa mini albumiki, które zrobiłam dla rodziców, dla siostrzyczki i dla mnie.
Podczas tegorocznego lata razem z siostrą obmyśliłyśmy plan...sesja zdjęciowa a w roli głównej Nasi ukochani rodzice. 
Z przekonaniem ich lekko nie było, ale się udało...pogoda dopisała więc wybraliśmy się "pod" miasto i tam rozłożyłyśmy koce, starusieńkie krzesło, była kawa, nalewka....trawa, drzewa, słońce, wiatr...no i oczywiście My.
Pojechały nawet psy...a jakże wszak to też członkowie rodziny.
Było trochę buziaków, przytulania, ukradkowych i głębokich spojrzeń i sporo śmiechu...hihi.
Wszyscy zostali obfoceni a ku pamięci tych chwil stworzyłam album dla Rodziców (i tak się przypadkiem całkiem złożyło, że dostali go na rocznicę ślubu).












i też mini albumiki dla siostry i dla mnie






---
może następnym razem jakaś sesja w zimie,a później na wiosnę i jeszcze na jesień...hehe
---
Gdybyście mieli ochotę na własną nalewkę, to polecam dwa sprawdzone przepisy, ja co prawda z wiadomych przyczyn nie mogłam skosztować tego co wytworzyłam, ale rodzinka, mówi że wyszły naprawdę dobre więc ku pamięci zapisałam je w swoim pamiętniku kulinarnym



Pozdrawiam
Agea

17 komentarzy:

  1. piekny album i trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka. 14 tydzień to już 1/3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ale i tak daleko do końca kwietnia...:)

      Usuń
  3. jejku, już wyobrażam sobie zawartość tego albumu, musi być przepiękny... to cudny pomysł, na jaki wpadłyście z siostrą:)

    dbaj o siebie i duuuużo odpoczywaj!

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje Sowie Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny album :) delikatnie przyozdobiony i niezwykle skromny ... uwielbiam takie :) a naleweczkę chętnie bym wypiła w zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł, pamiątka na całw życie, którą można przekazywać z pokolenia na pokolenie. Album jak każda Twoja praca, cydny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywne myślenie, pozytywne myślenie....
    album piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i piękne wykonanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne albumy i wspaniała pamiątka darowana od serca. Gratuluję i życzę pozytywnych myśli i samych dobrych chwil oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne albumy. Beda piekna pamiatka. Trzeba lapc te piekne chwile kiedy wszyscy sa zdrowi i usmiechnieci. I gratuluje malrnstwa w brzuszku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje. Trzymam kciuki i życzę dużo zdrówka dla Was obojgu.
    Odnośnie Chwil, to tak nazwałam mój drugi blog zdjęciowy, który powstał w ciężkich chwilach. Jak chcesz to kliknij na zdjęcie z łabądkami (pasek boczny).
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z albumem świetny kochana!!! Album jest przepiękny!!!!
    Agniesiu, trzymam za Was kciuki i życzę zdróweczka!!!!
    ściskam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł z sesja i tymi albumami, a jakie rewelacyjne wykonanie, to musi być wspaniała pamiątka dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem z autopsji jak pracochłonny jest taki album. Tym bardziej podziwiam:) Piękne te "maluchy".

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne albumy. 14 tydzień pamiętam jakby to było wczoraj a moje maleństwa maja jedno 5 lat a drugie wnet skończy 6 miesięcy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...