środa, października 01, 2014

Torbiszon & Love Life

Co prawda sezon letni już się zakończył, ale ja jeszcze na chwilę odwołam się do wakacyjnych klimatów.
Szyłam w sierpniu więc w tedy jeszcze byłam "o czasie"
Wymyśliłam dla siostrzyczki torbiszona, takie 2 w 1, czyli obustronnego - pasiastego i chyba nawet pakownego







- widziałam, że nosi, więc mam nadzieję, że się podoba:) -

a później...hmm
taka krótka historia...robiąc wakacyjne porządki, dojrzałam pomiędzy książkami zakładkę...i nagle oświeciło mnie...rany to zakładka do notesu, który wygrała w mojej zabawie Ania...rok temu
ale mi się głupio zrobiło
choć już nie pierwszy raz znalazłam po jakimś czasie zrobione karty z albumu, które włożyłam na chwilę aby wyschły to jednak to była obiecana nagroda...a ta zakładka miała tylko sobie jeszcze chwilę schnąć
ale co tam, napisałam do Ani i postanowiłam, że wyślę zakładkę i cosik jeszcze





Mam cichą nadzieję, że odkupiłam swoje winy:)

No jestem trochę zakręcona, i mam nadzieję, że kiedyś mi się odmieni:)

Pozdrawiam
Agea

16 komentarzy:

  1. Piękne tasie :))). A co do "zakręconych" to witaj w klubie :).
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, jeszcze raz dziękuję za notesik. A torba powaliła mnie na kolana. Uwielbiam motywy marynarskie, a w połączeniu z melanżowym materiałem to strzał w 10, bo taką tkaninę wielbię ponad wszystko.
    Twoje dzieła zawsze czarują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba super! przydałaby mi się taka:) Ale szycie to nie moja bajka....

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejka,torba jest genialna!!!!!! Świetne połączenie tego co lubię czyli stylu marynistycznego i szarej dzianiny :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. co za torba!!!idealna pod każdym względem -- rozmiaru,koloru i funkcjonalności ;) albumik tez uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale swietna torba! Bardzo mi sie podoba!
    miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. torbiszon cudny ! ,a czasem mozna się zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba cudo :) a winy odkupione na zapas :) każdy czasem o czymś zapomina. Ja nawet dość często :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień piękna i ciepła. Torba na pewno się jeszcze w tym roku "ponosi"

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest przecudowna, oczu oderwać nie mogę ;) Sama chętnie bym taką nosiła!
    Zakładka i notesik śliczne, takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajowe wytwory! Zwłaszcza torba - coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko świetne! Torba rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne wszystko ! podoba mi sie motyw marynarski, który przewodzi Twoim pracom ;)

    Zapraszam do mnie http://findtimetochill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała! Uwielbiam torby w takim stylu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger