wtorek, 7 października 2014

Szydełko poszło w ruch

Poszło, poszło ale w wakacje. 
Teraz nadal jakoś się zbieram aby coś zrobić. Od takie lenistwo mnie dopadło.
Zanim jeszcze urodziła się córeczka mojej przyjaciółki wymyśliłam, że zrobię dla niej kocyk...na szydełku.
Trochę mi to zajęło, na szczęście miałam urlop i dzięki temu podgoniłam trochę robótki.
Soczystą zieleń wybrała mama teraz już małej Natalki a ja dla przełamania koloru dołożyłam trochę kropkowego fioletu.
Uszyłam poszewkę na jasia i zawieszkę na smoczek i powitalny mini Album..

















pozdrawiam
i dziękuję za te wszystkie komentarze pod ostatnim postem
Agea

14 komentarzy:

  1. Cudowny kocyk . Podziwiam Cię za wytrwałość :) Pozostałe prezenty również są świetne. Kiedy Ty to wszystko robisz?
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Połączenie kolorów genialne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kocyk, bardzo ładne połączenie fioletu i zieleni, pewnie po nocach dokucza Ci talent :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny kocyk,precyzyjna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk dla mnie kosmos! Cudo :)
    Trzymaj się ciepło :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik... i pasowałby do mnie, bo z moim imieniem:):):)
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kocyk i podusia. Kolory cudnie dobrałaś. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstały prawdziwe cudeńka, jestem zauroczona nie tylko wykonanie bo ono u Ciebie zawsze jest perfekcyjne ale sam pomysł mnie zachwycił. Ten kocyk jest wspaniały, prawdziwe dzieło, album też piękny. I widzę, że banerek zmieniony - bardzo fajny.

    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. czasem tak nas dopada :) ale Twoje lenistwo jest wyjątkowo twórcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspanialy kocyk! zachciało mi się szydełkować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw! Ja niedawno wróciłam do szydełkowania po kilku latach przerwy i zaczęłam robić narzutę na łóżko dla synka w rozm. 140c200cm... z elementów, muszę ich zrobić 280szt, a mam dopiero jakieś 65szt.... ;)
    ale ale - piękny wygląd bloga, bardzo jasny i świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kocyk! Uwielbiam zestawienie fioletu z zielenią :)
    Swoją drogą mój maluch ma już prawie roczek a ja kocyka dla niego jeszcze nie skończyłam...bo ciągle coś innego jest do wydziergania... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zręczności i wytrwałości, kocyk prześliczny, wszystko piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super!W takich nie ogranych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...