niedziela, 7 września 2014

Wyniki Candy

Witajcie dziewczyny, przepraszam, że Was trochę przetrzymałam z ogłoszeniem wyników mojego urodzinowego Candy. Nie chciałam ale niestety tak wyszło, początek roku szkolnego a do tego inne dolegliwości sprawiły, że nie byłam w stanie zrobić tego w czasie kiedy zaplanowałam.
W każdym razie dziękuję wszystkim za odwiedziny, komentarze, cieszę się, że przybyło wielu nowych obserwatorów blogera i FB.
Łącznie do zabawy zapisało się 99 osób a na profilu FB 18:)
Szkoda, że nie mogę każdemu z Was coś podesłać, ale
na pewno wymyślę coś jeszcze w jesiennych klimatach...za niedługo
A dziś ogłaszam,
zwycięzcą urodzinowego Candy została



-----


----
Gratuluję Asiu
i czekam na twoje dane pod adresem agea.happiness@gmail.com

Pozdrawiam Was
Agea

24 komentarze:

  1. Gratulacje i dzięki kochana za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Zwyciężczyni i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary:) Dziękuje za możliwość udzialu w zabawie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wygrywającej !

    PS U mnie w toskańskim candy kilka włoskich drobiazgów. Zapraszam wszystkich gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie mogę w to uwierzyć!!! :D ogromnie się cieszę! :D dziękuję serdecznie :) ale ja mam szczęście :))) moje marzenie się spełniło i będę mieć takie piękne przedmioty stworzone twoją ręką.. to dla mnie zaszczyt :)
    jeszcze raz dziękuję i już się z Tobą kontaktuję na priv. :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...