wtorek, 30 września 2014

Jestem

Jestem i melduję się...
Mam nadzieję, ze wybaczycie mi tak długą nieobecność, ale powody miałam "życiowe"
i pewnie za niedługo napiszę o tym trochę więcej.
W każdym razie o blogu nie zapomniałam, nie zaprzestanę pisania i choć co prawda nie tworzyłam przez ten cały czas...tak, tak, takiej ogromnej przerwy nie miałam od kilku lat to zostało mi jeszcze trochę rzeczy, które robiłam w wakacje a z którymi chciałam się z Wami podzielić.
Jeszcze w sierpniu zgłosiła się do mnie przemiła osoba z prośbą o zrobienie Albumu Ślubnego, udało mi się, zdążyłam i wyszedł o tak



















więcej zdjęć dodałam na bloga scrapowego
to dziś zakończę serialowo, bo nie"stety" wkręciłam się w nowy serial...a co tam..mamy jesień, nadchodzi zima...
i stara muzyka w nowym wydaniu wpadła mi w ucho


Pozdrawiam
Agea

7 komentarzy:

  1. witaj Aga! Bardzo dawno cie tutaj nie było, ale rozumiem! Śliczny album, jak zwykle starannie wykonany!
    buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś! Aga - album piękny i pomysłowy :).
    Gratuluję i ściskam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. No poprostu jedno słowo:Pięknie!!!I tyle:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...