piątek, 15 sierpnia 2014

Z różami i zainspiruj się

Jeszcze tylko chwilka wolności...i praca czeka.Nie chcę ale muszę, więc co mogę to jeszcze sobie wytwarzam. I tak na przykład zrobiłam jakiś czas temu notes dla cioci, która lubi kwiaty i przebywa w ich towarzystwie całymi dniami. Pielęgnuje, komponuje i tym samym daje radość innym... 
więc pomyślałam, że na pewno będzie miała co nim zapisywać..hmm...tak mi się wydaje
 "Z różami"













----
I jeszcze kiciuś lekko zaspany w dzień


a za to o 4 nad ranem odczuwa ochotę przewietrzenia się na balkonie...
*Cały czas myślami jestem z naszą blogową koleżanką Gosią, której zaginął kot Kayron...i mam ogromną nadzieję, że się odnajdzie, bo wiem co to znaczy.


---
Jeśli macie ochotę znalazłam kilka inspiracji


Pozdrawiam
Agea



20 komentarzy:

  1. Notesik cudowny. Ty to jesteś dla mnie mistrzynią scrapbookingu!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny notatnik, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciocia na pewno będzie zachwycona... Notes jest przepiękny i widać, ze dla miłośniczki kwiatów:)
    Słonecznego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie kotka świetne, miło popatrzeć na śpiące zwierzątko:))Ciocia z notatnika pewnie zadowolona, bo ręcznie wykonane przedmioty cieszą podwójnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Notatnik jest uroczy i tak sobie myślę, że gdybym taki dostała, to pewnie szkoda byłoby mi go zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny notes w kolorach jakie lubię i na pewno bym nic nie pisała tylko go "miała" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notes wyszedł Ci cudowny, też nic w nim nie pisałabym, bo aż mi szkoda go było :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes z różami śliczny i wszystko pięknie dopasowane :) Kici szkoda - trzymam kciuki, żeby się odnalazł i by właściciele się nie smucili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Romantycznie, lekko i uroczo. Bardzo przyjemna kolorystyka, myślę że obdarowana była zadowolona:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten notes, niesamowicie mnie urzekł:)) Jest taki delikatny, romantyczny i bardzo kobiecy:) Dzięki za inspiracje, ja właśnie też chcę zrobić taki cykl u siebie na blogu "zainspiruj się!" pełen jakiś linków i pomysłów:)) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę szkoda pisać w tak pięknym notatniku... :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten notes to dzieło sztuki, jest taki zwiewny, romantyczny, jedyny w swoim rodzaju. jestem przekonana, że skradł serce cioci w trybie natychmiastowym :)
    kiciuch zachwyca! i jaki fotogeniczny futrzak kochany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyszło!

    Pozdrawiam
    kopytkowa.blogspot.com - tutoriale dla kreatywnych

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciocia na pewno była zachwycona! Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisałam do ciebie w sprawie tego szablonu na bloga:) Mam nadzieje, ze wiadomość i załącznik doszły i czekam na odpowiedz. Tymczasem zabieram się do dalszej pracy nad naszym projektem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zmiany :) Zuza jest zdolniachą ;) buziak i trzymam kciuki za wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...