środa, sierpnia 06, 2014

W moich wytworkach

Już spory czas temu pisałam o wytworkach, które poczyniła dla mojego siostrzeńca, chrześniaka.
I zdałam sobie sprawę, że nie okazałam Wam jak maluszek w nich wygląda.
Moja siostrzyczka, czyli mama Kondzia
przyodziała małego i zrobiła ku uciesze kilka zdjęć, które mam i mogę Wam okazać.
---
Na wiosnę wyszydełkowałam czapę, muchę i stworka




A malutki zaczarował do zdjęć swoich uśmiechem i oczętami o tak...



a później nadeszły święta Wielkanocne i z tej okazji powstał strój zająca



no i cały mały bardzo poczuł tą energię ....




a teraz wakacyjnie, poczyniłam pierwsze poważniejsze ubranko - dresssssssssssik...




i już trochę starszy Pan Konrad...zapozował o tak...



hihi, ten uśmiech mnie rozbraja:)

17 komentarzy:

  1. świetne rzeczy zrobiłaś a model przesłodki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak! :) Świetne rzeczy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój wielkanocny świetny, a mały szkrab niczym model z katalogu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty a Model bomba :)
    Pozdrowienia dla Ciebie i dla siostry oraz Modela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały prezentuje się niesamowicie, taka radość! A czapeczki przeurocze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zajączek :) cudny śmieszek z tego Twojego chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz czarującego modela :)
    fajnie mieć taką ciocię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy i świetny model

    OdpowiedzUsuń
  9. Zającowa czapeczka + uśmiech modela = rozłożyłaś mnie na łopatki... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech obdarowanego od razu pokazuje, że ubrania się spodobały. Fajny pomysł ze spodenkami z ogonkiem no i ta mucha - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje zdolności i pomysłowość :) wszystko pięknie się prezentuje na tym młodym przystojniaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również podziwiam! Same cudeńka tworzysz:)
    słodkie zdjęcia!
    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Chrześniak widać zadowolony :) :) Cudowne te czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hihihi super! zdjęcia są genialne! Aż od razu się uśmiechnęłam :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger