piątek, sierpnia 08, 2014

Dla siebie coś

Dziękuje Wam za komentarze pod ostatnim postem. Siostrzeniec póki co lubi mieć robione zdjęcia, więc można wymyślać różne przebrania, ale kto wie co będzie jak trochę podrośnie...może będzie się już wstydził:)))
Korzystając z chwil wolności uszyłam oczywiście coś jeszcze i za niedługo okażę. A dziś coś co chodziło za mną od bardzo dawna. Chciałam sama uszyć sobie sukienkę, od taką bardzo prostą, letnią - rok temu jakoś mi się nie udało, ale tym razem...zmontowałam dwa kawałki, przyszyłam gumki, zaszyłam i trzyma się.
No...co prawda mogłabym trochę schudnąć (przydało by się)...wtedy pewnie lepiej by to wyglądało, ale pocieszające jest to, że w razie co ja zwężę...hehe
A...i przy okazji uszyłam też na szybko to co chodziło mi po głowie zawsze gdy byłam na wyjeździe...pokrowiec na parasol, ten foliowy, który mieliśmy wysłużył się i w tym roku walczyłam z nim idąc na plażę. Ten przetestowałam i nosi się wygodnie.
Na mojej liście "must have" jest jeszcze do zrobienia wymarzony parawan - póki co liczę w sklepie na jakąś super promocję materiałów, bo trochę metrów na to jednak potrzebuję.
Ale powoli, powoli...






i trochę letniej natury




Pozdrawiam
Agea

11 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ładna i wyglądana super wygodną:) a to niezwykle ważna cecha letniej sukienki. No i zaciekawiła mnie książka, ja chyba też powinnam się w taką zaopatrzyć bo od września zacznie się dla mnie raczej ciężki rok - malutkie dziecko w żłobku a ja w nowej/starej pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. książkę dostałam od siostry za moje "mianowanie", tak zeby naładować akumulator właśnie na wrzesień, czyta się bardzo przyjemnie i szybko:)
    a sukienka jest cienkiej dzianiny dresowej - leciutka i mięciutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukieneczka :) musi być bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetna sukienka! Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne.
    Gratuluję "mianowania"!!! Wiem, że stresu było sporo(sama mam to za sobą).
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna sukienka kochana!!! Bardzo letnia :) i wakacyjna!
    A pokrowiec na parasol super:):):):)
    Zdjęcia cudne!
    miłego weekendu:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, idealnie letnia :)
    Nasz plastikowy pokrowiec na parasol już dawno przestał spełniać swoją funkcję - może mu zafunduję nowe wdzianko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne wakacyjne zdjęcia, i te letnie kolory i śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka idealna na lato,świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sukieneczka! Taka na lato najwygodniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja, pasuje do niej ten pokrowiec - zrobiło się tak marynistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja Ci wyszła, z dodatkiem pokrowca - zestaw marynistyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger