poniedziałek, sierpnia 11, 2014

Ramki

Po akcji słoiczkowej przyszedł czas na zrobienie małej dekoracji.
Jakoś tak mam, że co jakiś czas muszę coś w domu zmienić, przewiesić, przestawić - inaczej czuję, że nie wytrzymam.
Powoli też kończy mi się urlop, no a później to już nie wiem czy znajdę chwilę na takie zabawy.
Wymyśliłam sobie takie rameczki z napisami i małym widoczkiem, zdolności malowania nie posiadam, no i moja czcionka też wiele pozostawia do życzenia ale chodziło mi bardziej o sam efekt końcowy...coś pozytywnego np. gdy się rano obudzę...
Czarne rameczki trochę odleżały w piwnicy, na początku były w nich zdjęcia, później cytaty, a następnie 3 lata leżakowania w piwnicy.
Teraz pogodziłam się z nimi:)
Wersja pokojowa










Wersja kuchenna


i wersja toaletowa



a i jak tak zaczęłam to pomyślałam, że przygotuję dla Was mały tutorial z ich robienia
może ktoś też będzie miał ochotę


Nom, tutorial nie jest idealny, ale to pierwszy jaki sama zrobiłam w wersji poklatkowej,
niestety gdzie nie gdzie widać moje łapki...postaram aby następnym razem tak nie było.


Pozdrawiam
Agea

22 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda, a tutorial super :)♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje i bardzo optymistyczne. Aż nabrałam ochotę na jakieś zmiany w swoim mieszkaniu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak jest ochota, to trzeba ją wykorzystać:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie rameczki :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny film. Jak Ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. konieczny był statyw, a później to już zdjęcie po zdjęciu tzn. przesuwam, zdjęcie, przesuwam, zdjęcie....a później sekundowe przejścia pomiędzy zdjęciami....

      Usuń
  5. Pomysł z ramkami super! Bardzo ładnie wyglądają:):):)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda i w ogóle piękne wnętrze:)) I masz moje wymarzone kule;)) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest mocny łyk inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, takie urozmaicenie. Zawsze to weselej z takimi ozdóbkami :)
    P.S dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie urządziłaś sobie pokoik:)
    Dziękuję za wizytę i miły komentarz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramki bardzo ładnie upiększają pokój . Tutorial jest super !!! Ja bym nie potrafiła takiego zrobić. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. "Tea, coffee or chocolate" to zdecydowanie mój faworyt. Aaaaa jakie piękne poduchy na sofie widzę - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jakoś z niektórymi nie mogę się z nimi rozstać i tylko niektórym zmieniam poszewki:) ale może za niedługo mnie natchnie na nowości...

      Usuń
  12. Twoje ramki są super! Robisz świetne zdjęcia swoim pracom i dzięki temu miło jest przeglądać Twój blog :)

    Zapraszam do mnie findtimetochill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger