wtorek, 5 sierpnia 2014

Prze współpraca i kicia

Jeszcze na wyjeździe wakacyjnym skontaktowała się ze mną przemiła osoba, która zaproponowała współpracę przy tworzeniu tutoriali dla znanej Nam marki - IKEA.
Oczęta mi się zaświeciły, bo lubię robić tam zakupy a że mam bardzo blisko, to zdarza mi się tam bywać kilka razy w roku.
Od rozmowy, do rozmowy, od e-maila do e-maila i już tuż po powrocie z wyjazdu wyruszyłam na spotkanie...i zaczęło się...
Nie było lekko, trzeba było działać, działać i mało spać, bo czas naglił. 
Szyłam, wycinałam, zszywałam, kleiłam..
a dziś są już tego efekty w postaci strony internetowej www.przeprzestrzen.pl i moich 7 pomysłów tutoriali 
Zapraszam Was na stronę
 "Przemień pokój dziecka w przestrzeń do nauki"



Podziwiam całą załogę, która nad tym pracowała. 
Przyznam, że nie przypuszczała, że aby powstał film 1,5 minutowy musi pracować nad nim aż tyle osób - od menagera począwszy, po reżysera, stylistki, fotografów, kamerzystów, oświetleniowców, moneterów...na planie było bardzo wiele osób i moja skromna osoba (w dodatku trochę zestresowana = przejęta)
Ale wierzcie mi to była bardzo miła przygoda, choć praca zupełnie inna od pracy w szkole, ale jak widzicie tematy szkolne krążą wokół mnie nawet w wakacje:)))
Hihihi
-----
Ps. tydzień temu pisałam o małej podblokowej kotce. Otrzymaliśmy z Urzędu miasta zgodę na jeden zabieg a ponieważ tylko jedna z kotek w tym momencie nie ma pod opieką młodych "porwaliśmy" Czarnulkę". Chciałam ją odwiedzać po zabiegu ale weterynarze odradzali, ta mała niewinna istota pogryzła nawet lekarza i musiała być pod obserwacją. Trochę się zmartwiłam, ale Pan zrobił zdjęcie telefonem, żeby pokazać, że wszystko jest w porządku, później już telefonicznie dowiadywaliśmy się jak się miewa i kiedy można ją odebrać.
I właśnie wczoraj pełni obaw "czy nadal będzie nam ufać" odebraliśmy czarną.
Przywieźliśmy ją w porze karmienia (przez sąsiadkę) innych kotów i ... wszystko zakończyło się dobrze. Została obwąchana przez inne kocie nosy, radość jej była nie do opisania, biegała w prawo w lewo, po schodkach, między poręczami, po kontenerach, ciut zjadła, ciut się napiła, przyszła na pogłaski i chwilę później pobiegła na obchód osiedla.
Tylko jedno zdjęcie zdążyłam zrobić, bo cały czas biegała jak szalona.


wolność:)
Dziś przybyła na powitanie - znaczy nie obraziła się na Nas:)))

pozdrawiam
Agea

PS. a przy okazji cały czas zapraszam na moje urodzinowe candy

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nom, jakby nie patrzeć ma tu karmicieli wiec trochę się jej opłaca:)

      Usuń
  2. Gratuluję!!!Fajna sprawa a kotka...cudna i do tego jaka mądra!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tutoriale. Są świetnr. Gratuluję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratulacje, bo tutoriale są naprawdę profesjonalne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, miłe i podbudowujące wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze tyko: w linku jest błąd i źle przekierowuje ;)

      Usuń
    2. Oj, dziękuję kochana, zrobiłam literówkę i teraz już poprawiłam, powinno przekierowywać:)))

      Usuń
  6. Gratulacje!!!! miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udziału w projekcie, Kotka super dzielna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...