piątek, 1 sierpnia 2014

Natka i jeszcze 5 lat Scrap.com.pl

Natalia, Natalka, Natka, nie tak dawno na świecie pojawiła się wyczekiwana przez swoich Rodziców
 mała istotka - córeczka mojej przyjaciółki.
Z tej okazji postanowiłam powitać maleństwo, a że paczuszka już dotarła to okazać mogę.





i oczywiście coś szyciowego







i upominek dla mamy Natalki



---

Małymi krokami nadszedł sierpień, i jak tak patrzę w mój domowy kalendarz to troszkę się będzie działo więc zacieram już rączki do robótek.
A że i zachęcają do akcji z jabłkami to chyba przygotuję na zimę kilka słoiczków co by później móc szybciutko robić szarlotki...a może polecicie mi jakieś przepis na takie właśnie jabłuszka:)
---
Ktoś ma też urodziny - 5 urodziny świętuje Blog Scrap.com.pl - scrapować to ja lubię więc spróbuję i Was też zachęcam



Pozdrawiam
Agea

6 komentarzy:

  1. Przepiekny prezent dostala od Ciebie Natusia i jej rodzice :-D Wspaniale rzeczy dla nich stworzylas :-D :-D

    Pozdrawiam cieplo :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Na pewno obdarowani rodzice i Natalka ucieszyli się z prezentów. Chyba zgłoszę się do Ciebie na kurs szycia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinko, to proste, mierzysz, kroisz i zszywacz:)

      Usuń
  3. Ale piękne prezenty przygotowałaś! Jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejj! Jak karteczka jest przepiękna, tak nie mogę się na "achać" i "ochać" nad tym sówkowym komplecikiem ;-) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknymi prezentami obdarowałaś Moją imienniczkę:) Wspaniała pamiątka!
    Słonecznego weekendu kochana, BUZIAKI!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...