niedziela, 31 sierpnia 2014

I po wakacjach

Praca pochłonęła mnie całkowicie
I końca nie widać, a w zasadzie to dopiero początek, bo przecież już jutro rozpoczęcie roku szkolnego
więc na razie nie zapowiada się że czasu będzie wystarczająco dużo.
Nie wiem czy zauważyliście, na moim blogach zawitały zmiany, a wszystko za sprawą Zuzi z bloga http://kopytkowa.blogspot.com/  , Zuzia na nowo wszystko zaprojektowała i mam nadzieję, że teraz będzie się Wam lepiej wszystko przeglądało. Koniecznie zajrzyjcie na jej bloga.
Bardzo cieszę się ze zmian, bo czułam, że ich potrzebuję.
Na blogu głównym mam swoje "drzewko szczęścia" takie sobie wymarzyłam a Zuzia je dla mnie zrobiła...cieszę się niezmiernie i jeszcze raz dziękuję. 
Zapraszam Was również na moje pozostałe blogi, które dostępne są w zakładce po prawej stronie.
Cieszę się, że do mnie zaglądaliście jak byłam nawet przez ten czas mało aktywna, ale tak bywa jak wpada się zaraz po urlopie do pracy.
---
Dziś napiszę o upominkach, które przygotowałam z okazji 1 urodzin mojego chrześniaka - oczywiście wiem, że maluszka takie coś "aż tak nie ucieszy" dlatego była też i zabawka...a jakże...
Powstał też album urodzinowy i kilka szyciowych wytworów









i czas na ubranka, poduszkowca i zawieszkę do smoczka





i przygodę z wielorybem




trochę bawiłam się przy okazji szydełkiem
i jeszcze zmontowałam króciutką animację


Pozdrawiam
Agea

PS.dziś ostatni dzień zapisów na moje Candy, zapraszam:)

24 komentarze:

  1. Mi słów brakuje. Przepiękny album! Ubranka cudne! Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym się nauczyć szyć i tworzyć takie cudeńka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s blog jest teraz bardzo przejrzysty, wyglada fenomenalnie. Drzewko szczęścia wspaniałe!!!

      Usuń
    2. i Zuzia na pewno też się ucieszy:)

      Usuń
  2. Super popracowałaś i piękne rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetnie wyszedł albumik! Na prawdę jeden z lepszych jakie zrobiłam tak pod względem estetycznym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robienie takich animacji to świetna zabawa, choć czasochłonna,nie ma co.
    A cały zestaw prezentowy po prostu fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściarz z tego chrześniaka,że ma taką zdolną Ciocię i takie cudowne prezenty od niej dostaje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prezenty są fantastyczne, a chrześniak pewnie za jakiś czas je doceni ;)
    A zmiany na blogu zdecydowanie na plus, choć muszę przyznać, że wcześniejszy wygląd też mi się podobał - był taki Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie mam dla kogo spożytkować tego papieru, a Ty go tak pięknie zastosowałaś.
    Gatki pocieszne.
    Pozdrówki i oby do wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy, podziwiam Twoją umiejętność zadbania o detale, a porcięta są odjazdowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne wszystko... podziwiam kochana!
    Udanego roku szkolnego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne drobiazgi przygotowałaś dla Chrześniaka :) Album miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie urocze, pomysłowe, super :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne pamiątki z okazji urodzin.Będzie co wspominaś po latach przeglądając zapełniony zdjęciami album. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe :) może i maluszek jeszcze urody Twych dzieł nie rozumie ale założę się że mamusia jego piszczała z zachwytu :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja wszechstronność i perfekcja w każdej z dziedzin nigdy nie przestaną mnie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne porty! Ja bym się na miejscu mamy bardzo z takiego pięknego prezentu ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny prezent przygotowałaś dla swojego chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny prezent, widać, że włożyłaś w przygotowanie dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu cuda :









    cudne wszystko:)


    OdpowiedzUsuń
  19. album i wieloryb skradły moje serce:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...