poniedziałek, 4 sierpnia 2014

7

7....i pomyśleć, że tyle lat wytrzymałam ze swoim mężem...ach
oczywiście żartuję - troszkę
w każdym razie mam nadzieję, że ta 7 będzie szczęśliwa, wyczytałam, że nazywana jest wełnianą lub miedzianą - mi zdecydowanie odpowiada ta pierwsza nazwa - może się nawet skuszę i zrobię dla Nas jakiś kocyk wełniany...pomyślę jeszcze nad tym.
Póki co mała domowa dekoracja


a bardzo bym chciała, żeby było nawet i tak


a może nawet i tak


i jak bym miała jeszcze siły to i tak


trzeba sobie trochę życie z tej okazji osłodzić...


...uczcić...


...wzruszyć...


i cieszyć się dalej

Pozdrawiam
Agea

PS. jutro zapraszam na moje Candy

21 komentarzy:

  1. Gratulując rocznicy, wiele miłości na każdy kolejny dzień Wam życzę:)
    Serducha urocze, a wisienki kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromu miłości Wam życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga gratuluje ja również dzisiaj obchodzę rocznice swojego ślubu też 7 rocznicę a łącznie to już 10 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach no i ja również zapraszam do siebie na Candy

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych szczęśliwych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby tak dalej:) Życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :))) najlepszego dla Was.
    ps. gdzie mój ulubiony kot z banerku zwiał? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!! oby miłość trwała wiecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !!! i sporej ilości serduszek na sznureczku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego ;) miłego świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najpiękniejszego. :)
    My też obchodziliśmy wczoraj 7. rocznicę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Kolejnych szczęśliwych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsze życzenia z okazji rocznicy:):):)
    miłego dnia:)
    p.s. dekoracja cudna, a naleweczka MNIAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała rocznica! Życzę kolejnych,kolejnych,kolejnych.... w szczęściu i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam cały post - z przyjemnością, a na koniec się wzruszyłam - to chyba ta piosenka...
    Życzę Wam kolejnych takich rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna rocznica....ja mam 23 i nadal kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyny, dziękuję za wszystkie życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację rocznicy! :)
    Oby kolejne lata były jeszcze lepsze :*
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...