czwartek, sierpnia 14, 2014

2

Tym razem "2", czyli rocznica ślubu mojej siostrzyczki. 
Wyczytałam, że nazywana jest bawełnianą, i tak sobie pomyślałam, że z tej okazji uszyję coś dla młodzieńców. Wybadałam temat i zrobiłam coś w wersji podwójnej co by młodzi w nocy nie zabierali sobie....a zresztą zobaczcie sami co mam na myśli










 no i w razie co istnieje szansę na wymianę poduszkami albo jaśkami jakby ktoś nie mógł zdecydować się na kolor....hihi
---
a do mnie dotarła niesamowita niespodzianka właśnie od siostry z okazji naszej "7" miłosnej rocznicy
od taki nasz portrecik z ulubionym motywem męża, czyli Star Wars - załapał się nawet nasz kiciuś od teraz 
Lord Marc Anthony


Pozdrawiam
Agea

21 komentarzy:

  1. Niesamowity prezent dla siostry, z okazji rocznicy! Wszystkiego dobrego!!!
    Prezent od siostry również uroczy! Fajny pomysł:)
    BUZIAKI kochana, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent "bawełniany" dla siostry idealny i piękny! :)
    A Wasze autoportrety rewelacja! :)
    Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i bardzo ładne kolorki :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny prezent zrobiłas i dostałaś :)
    a ja musze zobaczyc jaką bedę swoja obchodzic 17 sierpnia ;) to juz 23 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już nie dlugo, gratuluję takiego stażu:)

      Usuń
  5. Podarowałaś siostrze nie tylko piękny, ale pomysłowy i praktyczny prezent :) Kolorki bardzo mi się podobają. Prezent od siostry też oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że posłużą im na trochę lat:)

      Usuń
  6. Bardzo fajnymi prezentami się wymieniłyście:) Pościel na pewno przyda się i do tego jest urocza.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. pościel cudna,te kolorki hmmm boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty to prawdziwy skarb! Piękne i ręczni wykonane. Super!

    Ściskam!
    Karolina z Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak siostra ma z Tobą dobrze! U nas jutro rocznica spiżowa. Przemiło u Ciebie na blogu, idę pobuszować i z pewnością będę zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te zygzaczki na materiale, jeszcze te kolorki mmm...Cudny komplecik!
    A prezencik, który otrzymałaś wywołał uśmiech na mojej twarzy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę złożyć reklamację mojej Mamie z zażaleniem, że nie mam siostry! Takiej siostry!
    Oj dziewczyny, ale fajnie, że robicie sobie takie personalizowane prezenty!
    :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy!!!Ależ masz fajna siostrę:)A szyjątka cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger