sobota, lipca 26, 2014

Oh, my happy days

Gdyby tak mogła zamieszkać nad morzem...
jakaż to byłaby radość móc tak obcować z wodą i niebem
obudzić się rano i spojrzeć na ten bezkres
hmm
---
Choć na chwilę udało się nam odwiedzić Nasze morze i z tego się cieszę ogromnie, to dla mnie takie naładowanie akumulatorów na kolejny czas, bez tego czuję, że byłoby ciężko
a już sama myśl, że tam wyjeżdżam wprawiała mnie w dobry nastrój
a gdy już tam dotarliśmy, rozpakowaliśmy się i zaświeciło słońce (w sercu), 
i świeciło tak do końca













I znalazłam upragnioną chwilę na lekturę, 
rozczytałam się w historii pani Joanny Posoch
i na chwilę przeniosłam się na wieś:)


i nie raz zgrzeszyłam


tak, tak - ale kawa mrożona z lodami waniliowymi, bitą śmietanką i kakao...same rozumiecie
nie da się przejść obojętnie
nie odpuściłam też gofra z malinkami i polewą czekoladą - jak szaleć to szaleć
---
Mieszkaliśmy w bardzo miłym, przyjaznym miejscu - i chyba już tak mamy, że przyciągamy koty, bo i tym razem nas odwiedzały i podjadały M.A. smakołyki
---
Miło było też spotkać osoby, które poznało się w tym samym miejscu rok temu, dwa lata temu
czas płynie
---
a przy okazji pośmialiśmy się troszeczkę


wróciliśmy roześmiani można by rzec,
a ja to i lekko przypalona słońcem, więc skończyło się tym, że maminka smarowała mnie białkiem abym w cokolwiek mogła się ubrać i wyruszyć na weselisko (chyba troszkę przesadziłam)
ach...

*jutro podrzucę jeszcze coś o zachodzie słońca

pozdrawiam ciepło
Agea

Ps.dziękuję, że do mnie zaglądacie:)


17 komentarzy:

  1. Przepiękne ujęcia :) Cieszę się, że dotarłaś nad upragnione morze :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) wspomnienia wracają... co dobre szybko mija, niestety.. myśmy byli w czerwcu nad naszym polskim morzem, a już za nim tęsknię..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,kochana,doskonale cię rozumiem-ja też uwielbiam morze i zawsze ochoczo wracam nad nie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nasz Bałtyk, tylko chyba on mnie nie lubi, bo zawsze wita mnie deszczem i chłodem i taką aurę serwuje mi do wyjazdu. Ty masz chyba większe chody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie, ja też chcę nad morze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj bardzo Ci dziękuję, że mogłam się przenieść z Tobą nad morze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się mieszkanie blisko morza...nawet dzisiaj rozmawiałyśmy o tym z siostrą. To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia kochana:)
    Chyba wszyscy marzymy by zamieszkać nad morzem!
    Mnie sie marzy domek na plaży!!!! cały biały:):)
    udanej reszty weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana mam to samo... budzić się a tu morze... Jakieś byłoby to szczęście?! Ahhhh
    Jak tęsknie za tym widokiem morza....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne zdjęcia! Marzy mi się morze...A ten skecz kabaretu Limo mogłabym oglądać i słuchać cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam morze i gdybym kiedyś miała wybrać, gdzie bym chciała zamieszkać, to właśnie te tereny bym wybrała bez zastanowienia :-). A tak na co dzień mam za daleko, żeby w ogóle rozważać taką możliwość.
    Czekam na zdjęcia zachodu i zapraszam do siebie :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkam 20 min od morza i wierz mi nie byłam na plaży z 2 tyg. :/ Jak cos ma się na wyciągnięcie ręki nie ciągnie tak bardzo. Zwłaszcza w sezonie letnim, gdzie na plazy tłumy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to bardzo możliwe, że tak możesz mieć - wiem, że na plaży może być tłumnie, dlatego pewnych miejsc troszkę unikam i mam już swoje sprawdzone, wyciszona zakątki...i wiem, że tam mi zawsze będzie dobrze
      a tego morza, tych 20 minut to ci i tak zazdraszam:))))))))))))))))))))

      Usuń
  13. Bardzo lubię morze, ale jeszcze bardziej połączenie gór i morza - chyba dlatego pokochałam Chorwację miłością bezgraniczną i bezwarunkową ;) Adriatyk ma tylko jedną wadę - nie szumi... Mimo wszystko zazdroszczę ;) Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypoczynek widzę, że bardzo udany! :)
    Super :)
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham polskie morze i jak patrzę na Twoje zdjęcia to już za nim tęsknię. Też chętnie wprowadziłabym się gdzieś obok plaży, albo zbiła chociaż jakiś drewniany domek letniskowy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger