sobota, czerwca 14, 2014

Żyję i szyję

Przez chwilkę mnie nie było, 
ostatni czas był troszkę zajmujący...
codzienna praca właśnie teraz wymaga 120% nakładu swoich możliwości i zaangażowania (zapowiada się, że będzie jeszcze więcej)
Tak "całkiem z nudy" zapisałam się jeszcze na dodatkowe dwa szkolenia internetowe dla nauczycieli, a to kolejne min. dwie godzinki więcej na dobę.
A, że nie samą pracą i nauką człowiek żyje to odczułam wszechogarniającą potrzebę szycia - to po części za sprawą dziewczyn z Addicted to craft, które otwierają sklepik w Warszawie i w ten weekend uczestniczą również w Targach sztuki i desingu.
Poczyniłam kilka małych zestawów, dziś część z nich
(więcej zdjęć dorzuciłam na bloga szyciowego)











Pozdrawiam wszystkich ciepło
Pozdrawiam
Agea

13 komentarzy:

  1. Chyba rozgrzałaś maszynę do białości! Tyle pracy! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawy !!! Aż ciężko byłoby mi się zdecydować na jeden konkretny. Podobają mi się wszystkie !
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękne rzeczy uszyłaś. Przez Ciebie ciągle chodzą za mną kropeczki ;) Twoja doba chyba ma więcej godzin niż moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te wszystkie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyj, szyk, bo taka zdolna bestia musi nie powinna przestawać tworzyć tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko przepięknie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż jesteś bardzo zapracowana, tworzysz takie cudeńka i pięknosci!
    Podziwiam!!! śliczne !!!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze,same cudeńka!!! Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to twoje szycie. I gratuluję podjętych kursów, nauki nigdy za wiele;)) Pozdrawiam i powodzenia życze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne proporczyki.Wlasnie o nich myslalam,i ...znalazlam je u Ciebie ))))
    Jest jakis patent na zy poprostu wycinasz i zszywasz razem????
    Twoje sa naprawde piekne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakoś tak robię http://agea-tutorials.blogspot.com/2012/02/jak-zrobic-girlande.html

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger