niedziela, czerwca 15, 2014

O matko...

Moja maszyna nie działa:(
biedna, chyba ją wymęczyłam za bardzo i nie dała rady, dziś ostatkiem sił pomogła mi dokończyć szyć torbę dla przyjaciółki, z którą już niedługo się spotkam...i później już nie drgnęła.
Zanim jeszcze do torby doszłam to były kosmetyczki dla dzieci przyjaciół i coś dla słodkiego snu mojego kochanego chrześniaka...
rany, jak tak sobie pomyślę, to ja chyba naprawdę ją dobiłam... ale tak bardzo chciałam wszystko szybciutko zrobić, bo wiem, że już po tym weekendzie i przez najbliższe 2,5 tygodnia będę musiała się wstrzymać z robieniem przyjemnych rzeczy...czeka mnie...koniec roku szkolnego i egzamin...więc pewnie dopiero po 2 lipca (jeżeli zdam egzamin) to cokolwiek dotknę...mam nadzieję, że do tego czasu uda się odratować bidulinkę...a może tatko "złota rączka" ją przechwyci:)))
---
Dziś jeszcze nie okażę tego o czym napisałam na początku tylko odwołam się do poprzedniego posta i pokażę kosmetyczki, które uszyłam dla dziewczyn z Addicted to craft
---
i jeszcze coś, na początku tygodnia otrzymałam dwa prezenty, jak dla mnie symboliczne
chleb od koleżanki z pracy i aniołka od córeczki przyjaciółki
(a wszystko to o 8.00 rano)
to dało nadzieję na dobry dzień...
po chlebku nie ma już nawet okruszka, ale aniołek jest...


---












Pozdrawiam
Agea

7 komentarzy:

  1. Kochana, kosmetyczki sa przepiękne:)
    i aniołek cudny!
    ściskam i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty po prostu wykończyłaś maszynę...
    aniołek przepiękny, cudny jest, wspaniała niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze rzeczy a aniołek jest wręcz anielski.
    Biedna maszyna może sobie przymusowy urlop wzięła XD...może wystygnie przez ten czas albo trzeba jej nowy silniczek sprawić;) Powodzenia z końcem roku i egzaminem!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe cacka :) mam nadzieję, że uda Ci się szybko naprawić maszynę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły, zapraszam do mnie na bloga : awangardowapasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger