niedziela, maja 18, 2014

Pozmieniałam

Uff, wróciłam do normalności...czyli powróciłam z Zielonej Szkoły.
5 dni z deszczem i słońce na przemian + spora gromadka dzieci - hmm - bardziej może już młodzieży, bo jakby nie patrzeć to już szósta klasa.
W planach mieliśmy Kazimierz Dolny, oczywiście wybraliśmy się tam ale towarzyszyła Nam ulewa, więc radości ze zwiedzania aż tak wielkiej nie było, bo przemokliśmy do suchej nitki.
Ale kogucika przywiozłam
Tuż przed wyjazdem i pakowaniem ogarnęłam jeszcze domek, coś tam uszyłam, zmontowałam i wyjechałam.
Na pierwszy rzut poszedł regał z książkami, po zakupie i przemalowaniu na biało zanosiło się będzie wstawiona szybka, ale użytkowanie pokazało, że było by to dość ryzykowne, ponieważ starusieńki zamek nie zawsze się przekręca i różnie to może być, więc postawiłam na materiał, który przybiłam pinezkami, więc gdyby jednak kluczyk i zamek powiedział "nie" to jest jeszcze szansa wyjęcia pożądanej książki.





Materiał różany był częścią dziecięcej sukieneczki, a że była mała to udało mi się tylko zrobić wstawki


Zrobiłam też zawieszkę z patyka i kawałków szydełkowej serwetki



Troszkę zmian zawitało też w przedpokoju


Jakiś czas temu z maminką wybrałyśmy się na pchli targ i wygrzebałyśmy taką klatkę
- praca ręczna i widać, że ktoś włożył w nią serce - przygarnęłam z ochotą




przy kuchni zawitała girlanda z szydełkowych serwetek


a w pokoju zawisły tamborki


---



a przede mną pisanie sprawozdania ze stażu pracy...brrr...nie chcę....ale muszę

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 
Agea

16 komentarzy:

  1. Agnieszko, przepięknie u Was. Romantycznie i eterycznie.
    Regał wyszedł rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Agnieszko, bardzo romantyczny i słodki klimat. Wspaniale dekoracje tworzysz, a dreamcatcher wpadł mi w oko, jest cudny!
    udanej niedzieli zycze

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że z szybką nie było by równie ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba,ale zachwyciła mnie szafa,jest przepiękna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak mi się podobają takie białe mebelki!!!! Śliczności!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie u ciebie:):):) ten materiał w różyczki bardzo mi się podoba!
    Zawieszka bardzo pomysłowa i jak ładnie się prezentuje!!!
    buziaki śle kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, delikatnie i tak pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNA OZDOBA NA LAMPĘ, NIBY NIC A PIĘKNIE WYGLĄDA...
    zresztą wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w białej szafie z zasłoneczkami zamiast szybek:), zapiera dech:)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. maja urok te różyczki, świetnie prezentuje sie szafa i zasłonka w przedpokoju, w ogóle pieknie u Ciebie i zawsze tak optymistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję Kazimierz to niezwykle klimatyczne miejsce, byłam w pobliskim Nałęczowie miesiąc temu i po ulewie wielkanocnej na szczęście cudownie rozbłysła podniebna żarówka.
    Piękna szafa i świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle czarujesz, zdjęciami, nastrojem, bielą. Kredensu na książki zazdroszczę - piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie! Jestem absolutnie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger