środa, 28 maja 2014

Pomiędzy

Rady, zebrania, konkursy, sprawozdania....chcę już wakacji, przywołuję i odliczam bo czuję, że naprawdę ich potrzebuję
- a tu jeszcze egzamin na mnie czeka zaraz na początku lipca - brr
wiem, że muszę dotrwać, wystawić oceny, wydrukować świadectwa............
a później mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć nadmorskie krainy naszego Bałtyku
póki co zadowalam się tym i na 3 minutki czas się zatrzymuje


Poproszona, w międzyczasie uszyłam coś takiego - minikosmetyczkę i pokrowiec na telefon w błękitnościch







i jeśli macie ochotę na coś dobrego, to mogę Wam polecić przepis, który sprawdziłam w ten weekend
a są to placki warzywne z dipem czosnkowo-ziołowym


szczegóły znajdziecie tu

Pozdrawiam
Agea

19 komentarzy:

  1. Apetyczne placuszki, i ładne cacu...szki (cacuszka się nie rymują) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agniesia i ja kocham szum morza, więc dziękuję Ci za te trzy minutki! :)
    Szybko zleci, zobaczysz! Egzamin w lipcu na 5 pójdzie, a potem już tylko siuuu do fal, niech nas porywają fale i odrywają wszystko co złe... :))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować, oj bardzo bym chciała mieć już to za sobą:)

      Usuń
  3. Może w tym roku będę miała okazję usłyszeć ten szum morza osobiście- na miejscu. Oby , oby;)
    Placuszki mnie zaciekawiły, jak tylko uzupełnię braki wezmę się za wypróbowanie przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam właścicielkę :) Na pewno będzie bardzo zadowolona jak tylko będzie miała te cudeńka w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szum morza to jest to === mimo to ,że tu mieszkam
    ciągle chcę jeszcze i jeszcze hihi tylko pogoda się
    ciut popsuła ale chyba w sobotę jadę bo już wytrzymać
    jakoś nie mogę hehe - pozDrawiaM :) A szyjątka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale Cię rozumiem. Ja tez odliczam już dni do wakacji.
    Placuszki wyglądają przepysznie:)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze warto się zatrzymać, jeszcze trochę i bedzie już z górki ;)))
    Piekny komplecik znowu uszyłaś :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze i delikatne rzeczy jak zwykle :) A placuszki wyglądają pysznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym takie cuda!!!Przepiękny stworzyłaś komplecik!!!A placuszki poezja!!!1

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam, bo jak dla mnie są bardzo smakowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze chwilka i odpoczniesz po wyczerpującym roku, żeby tylko pogoda dopisała :)

    widzę, że maszyna wciąż rozgrzana do czerwoności, śliczne szyjątka!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zamknąć oczy na plaży i słuchać szumu morza....
    Jeszcze chwilka i kochana będziesz cieszyć się wakacjami!!!!
    A pokrowiec na telefon i kosmetyczka piękne...
    Śliczny materiał!!!
    Trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutaj zawsze tak cudnie i przesłodko, że po prostu wymiękam! :) Zakochałam się w nagłówku :)
    Zapraszam na słodkie tiulowe DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze piękne rzeczy mozna obejrzec :). A placuszki wygladaja smakowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tylko miesiąc - też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...