wtorek, 6 maja 2014

na 25 lat miłości

Będzie kolorowo i trochę zapachnie latem,
a to za sprawą papierów, które użyłam do stworzenia prezentu 
z okazji 25 rocznicy ślubu koleżanki mojej maminki.
Powstał album, pamiętnik wspomnień, koperta z nagranym filmem oraz kartka z życzeniami.
Żeby Was nie zamęczyć zdjęciami, wybrałam tylko kilka stron...
miłego oglądania...













--- koperta na film ---


 pamiętnik do spisania "Rodzinnych wspomnień"







i kartka z życzeniami od moich Rodziców




mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca...
bo jutro zapraszam na drugą część...córka "pary młodej" będzie miała w tym samym czasie 18-urodziny i z tej okazji też coś udało mi się wyscrapować:)

i jeszcze dodatek muzyczny, przy którym poznali się zakochani w sobie od 25 lat:))))))))



pozdrawiam
Agea

13 komentarzy:

  1. Pięknie będzie im się oglądało wspomnienia na Twoich pięknych pracach! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękny prezent! cieszy oczy i serca - super

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny upominek. Na pewno doprowadzi do wielu wzruszen... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent! Tak cudowna oprawa wspomnień na pewno sprawi ze łza wzruszenia w oku sie zakręci! Pięknie Ci to wyszło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pamiątka,na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent, pamiątka na następne 25 lat albo i na dłużej.

    Piosenki właśnie słucham, nie słyszałam jej wcześniej, wesolutka taka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny album, bardzo mi sie kolorystyka podoba :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny prezent:-) Taka pamiatka na kolejne cudowne lata miłości!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mogłabym ciągle oglądać takie przedmioty! Ja na 20 rocznicę ślubu moich rodziców wykonałam fotoksiążkę, ale ta jest o stokroć piękniejsza!!! Te detale, uwielbiam twoje prace, właśnie za te drobiazgi :) Super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie to wszystko wygląda:) masz prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...