niedziela, maja 25, 2014

Dla maminki

Co prawda Dzień Mamy dopiero jutro, ale w tym roku u Nas leciutko został przyspieszony, 
niestety osobiście nie mogłam przybyć a siostrzyczka wyjeżdża zaczerpnąć nadmorskiego powierza - więc niespodzianka została wręczona dzisiaj razem z ciachem upieczonym właśnie przez siostrę.
Dotychczas szyłam torby dla siebie i dla innych, ale uświadomiłam sobie, 
że nie uszyłam jeszcze dla mamy (to niedopuszczalne), 
okazja jest i trzeba ją wykorzystać,...Voila






- i coś dla ciała - mleko kozie w proszku do zrobienia maseczki i lawendowe mydełko marsylskie


karteczka na której znalazły się później życzenia


na koniec nie może też zabraknąć upominku muzycznego



i pachnącego kwiatka


Posyłam buziaki
i wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mam:)

Agea

15 komentarzy:

  1. Prześliczny komplet!!!! Mama na pewno się ucieszyła z takiego prezentu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny prezent sprawilas swojej mamie i to taki na prawde od serca. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty! Śliczne torby, kolory i wzory pięknie się komponują. Mama na pewno będzie szczęśliwa! :) Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny prezent dla mamy!!!! Pewnie była bardzo szczęśliwa!!!
    śle buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że kochasz swoją Mamę, piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny prezent. Mama na pewno się ucieszy!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo stylowe! Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny prezent. domyślam się, że mama była szczęśliwa...

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały prezent, myslę, że każda Mama byłaby szczęśliwa z takiego podarunku, śliczna torbę uszyłaś! jest naprawde rewelacyjna, zresztą ja jestem maniaczką kropeczkową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mama na pewno będzie zadowolona z takich wspaniałych gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe,przemyślane prezenty!Uroczo dobrałaś materiały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno będzie zachwycona! Kto by nie był?!
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili jak oderwiesz się od sprawozdań - w nowym Candy śliczne wnętrzarskie książki do wygrania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger