poniedziałek, kwietnia 07, 2014

żyrafy wchodzą do szafy...

Tak jakoś dobrze mi się szyło w weekend, że nabrałam ochoty na więcej
i powstały dwie zabawki dla siostrzeńca. 
Jedna dźwiękowa - mam nadzieję, że kiciuś nie będzie miał mi za złe, bo pożyczyłam piłeczkę z dzwonkiem i dzięki temu kostka może być bardziej atrakcyjna, a druga zabawka bardziej do miętoszenia, bo brzuszek żyrafy wypełniony jest groszkiem.
Po szydełkowym stworku, wypełnionym ryżem i grochem zastanawiam się czym jeszcze można  napełnić kolejne zabawki tak aby były ciekawe dla maluszka.
Jeśli macie jakieś pomysły to będę Wam wdzięczna:)





---
A w domku królują



Pozdrawiam
Agea

PS.a w ostatnim poście pisałam 

12 komentarzy:

  1. Kostka i żyrafa przecudowne! Uszyłabym podobne dla mojego siostrzeńca, ale nie wiem, czy nie jest już na to za duży - za niedługo skończy rok :)
    Co do wypełniacza - przychodzą mi na myśl tylko kulki do pistoletów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabaweczki dla maluszka! :) Żyrafka będzie super do miętolenia :) A kosteczką (szydełkowa też byłaby fajna :))) będzie można fajnie dzwonić podrzucając :) Dla maluszka to będzie super wesoła zabawa :))
    W wypełniaczach nie jestem zaznajomiona...;)
    Pozdrowionka! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne żyrafy, nie wiedziałam, że żyrafie może być tak dobrzew paskach :)

    jaki ekskluzywny masz widok z okna, fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zabawki, Maluszkowi więcej do szczęścia na pewno nie jest potrzeba :)
    Jeśli chodzi o wypełnienie, które sprawi szkrabowi radochę to ja w uszka lub inne płaskie elementy wkładam celofan - szeleści, wzbudza ciekawość, idealna do miętoszenia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co Ci doradzić w sprawie wypełnienia, ale ja do boków takich kostek przyszywam kolorowe tasiemki, do zabawy i miętoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zabaweczki:) może jako wypełnienie sprawdzi się fasola i szeleszczący worek foliowy..?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uszyłam synowi pufę wypełnioną kulkami steropianowymi. Można je niedrogo kupić w siecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale boska ta żyrafka! :))) no i tulipany...moje ulubione kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kot, mraaau ) A żyrafa urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne tulipanki, u mnie tym razem goździki, też białe!
    Cudne zabaweczki, mieć taką ciocię to skarb!!!!!!!
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger