czwartek, 17 kwietnia 2014

Z zapowiedzi

W końcu jest nadzieja na złapanie oddechu, 
ostatnie  trzy dni w pracy, zostawanie prawie do 20.00, rady, zebrania i spotkania z jajeczkiem to zbyt wiele jak na taki krótki czas. Wczoraj po prostu padłam.
Za to z ochotą wstałam skoro świt o 6.30...prawda, że to zadziwiające.
Jak nie trzeba to wstaję z ochotą, a jak trzeba...to tak się nie chce, że aż
w każdym razie dziś na spokojnie zjadłam śniadanie, wypiłam świeżo zaparzoną kawę, coś uszyłam i wyskrapowałam...i nawet obiad poczyniłam.
Jak tylko zrobię zdjęcia to okażę na blogu, ale muszę poczekać aby obdarowani mieli niespodziankę.
Dziś za to, to co zapowiedziałam we wcześniejszym poście, 
czyli ciąg dalszy moich wytworów szydełkowo-szyciowych 
w formie notesików i piórników albo jak to woli kosmetyczek:)
---
Motyw marynistyczny mnie nie opuszcza








ale i w paski beżowe jak najbardziej akceptuję








jutro będzie bardziej na różowo

Pozdrawiam
Agea

13 komentarzy:

  1. Jaśniejszy komplecik bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i niebanalne komplety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już niemal masowa produkcja! Wszystkie piękne jak malowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. superaśne zestawy :-) i kolory iście wiosenne, a nawet letnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawy :D szczególnie marynarski wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdą Twoją pracę uwielbiam i strasznie mi żal, że nie posiadam maszyny do szycia...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobnie jeśli chodzi o poranne wstawanie. Każda forma przymusu ustawia mnie "na NIE" :D

    Piękne kompleciki poczyniłaś :) Beżowo zielony jest bardzo świątecznie-wiosenny - takie jajeczko na trawie jeśli chodzi o kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne notesy kochana. Ten marynarki bardzo wakacyjny!
    Ściskam i buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne !
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy :) Szczególnie marynistyczny :) Wszystkiego co najlepsze na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te piórniczki,są nie tylko pięknie wykonane,ale również dbasz o każdy szczegół :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jaki ten marynistyczny zestaw jest piękny! Ale z Ciebie zdolna kobieta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...