wtorek, kwietnia 22, 2014

Na zająca

Nie wiem jak przeżyję te 3 dni wycieczek o których pisałam we wcześniejszym poście, więc dziś póki siły i chęci jeszcze mam pokażę na szybciutko co wyszydełkowałam dla mojego malutkiego chrześniaka.
Lubi mieć robione zdjęcia (co cieszy) i od razu uśmiech na buźce się pojawia gdy zobaczy aparat, a gdy już naciśnie się przycisk to wtedy roztacza cały swój wdzięk...
na prośbę siostrzyczki poczyniłam więc strój zająca








i chciałam jeszcze pochwalić się wielkanocną karteczką, którą dostałam od Moni
- z bloga Szuflandia Malutkiej. Moniko jeszcze raz dziękuję, karteczka w moich ulubionych kolorach:)


Pozdrawiam
Agea

PS. a we wcześniejszym poście pisałam 

22 komentarze:

  1. Śliczne! Aż żal, że dzieci tak szybko rosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zajączkowe spodenki są takie słodziutkie-przez ten ogonek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny komplecik. Napatrzeć się nie mogę!!!!!!!!!!!!
    Buziaczki ślę kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. stylowo i radośnie
    Fajny blog prowadzisz , chyba się zasiedzę na dobre...
    pozdrawiam
    Cottonara

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbawił mnie ten ogonek,a cały zestaw przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maluch na pewno wygląda uroczo w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój zajączka jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądałam do Ciebie kilka razy, ale ten zestaw z ogonkiem na czele rozwalił mnie :-) Ależ dziecina musiała w nim cudnie wyglądać :-) Gratuluję twórczości i bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gacie są nieziemskie! Ogonek są sweet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze !!! Maluszek będzie słodko wyglądał, a zdjęcia będą cudną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zając bije na głowę wszystkie inne zjące! jest wspaniały! siostra miała świetny pomysł i wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny ten strój zajączka <3 coś niesamowitego maluch będzie w nim wyglądał zapewne przesłodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia będą na pewno urocze w takim niesamowitym stroju. Oj ubrałabym chętnie w to mojego misia i zrobiła mu sesję zdjęciową:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sobie wyobrażam, jak słodko musi wyglądać w tym dziecko, pięknie i pomysłowo Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolne rączki masz. Maluch pewnie prze szczęśliwi, choć pewnie bardziej dorośli.
    Dziękuję za zajca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger