wtorek, 8 kwietnia 2014

Bawię się...

Ostatnio sporo bawię się szydełkiem, co prawda męczę cały czas jeden wzorek ale tak jakoś mi to nawet wystarcza.
A więc, w drodze do pracy i z pracy...również działam od tak sobie...
No a później zasiadam na chwilkę do maszyny i ...
w ostatnich dniach powstał upominkowy zestaw dla pewnej małej kobietki i jej mamy 
(od taki prezent od zajączka wielkanocnego:)- 
mam nadzieję, że dziewczynom się spodoba:)
---
dla małej





i dla tej starszej






PS. dziękuję za podpowiedzi do zapytania z ostatniego posta, będę działać:)

pozdrawiam
Agea

a w ostatnim poście pisałam

12 komentarzy:

  1. Oj Kochana obe piekne...a zestaw dla starszej tafiony w 10-ja starsza i mnie zachwycil i do tego szewron.....cudne rzeczy tworzysz juz na facebooku zdjecie przykulo uwage...

    OdpowiedzUsuń
  2. Godka czyli Lou z Lovingit.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, że tylko jeden wzorek, skoro potrafisz tyle pięknych rzeczy na nim jednym wyczarować!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie swietne , zdolniachi śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same śliczności! te kosmetyczki są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są Obie Panie na pewno będą zadowolone:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda wychodzą spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma możliwości, żeby się nie spodobały :) są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Ja też ostatnio macham szydełkiem, strasznie mnie to relaksuje, a nie spodziewałam się nigdy, bo zawsze szydełkowanie jawiło mi się jako jeden wielki STRES, że nie wyjdzie, nie umiem etc...a tu niespodziankaXD Bardzo urocze te Twoje wyroby naprawdę, więcej więcej proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały zestaw ! - piękny prezent i na pewno będą zachwycone - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...