niedziela, marca 30, 2014

wyszło szydło z worka

Bawiłam się ostatnio szydełkiem, choroba robi swoje, więc trzeba było ten czas czymś zapełnić, a że obiecałam siostrzyczce, iż poczynię dla mojego chrześniaka czapkę i muchę, i nadarzył się ku temu czas to skorzystałam. Wiem, że za oknem już coraz bardziej wiosennie ale może jeszcze się przyda:)))
A jeżeli nie w pełni to chociaż w części zostanie niecnie wykorzystana do domowych sesji fotograficznych.
Czapeczka już poleciała, więc mogę się pochwalić tak naprawdę pierwszym poważniejszym wytworem.
..i pomyślałam jeszcze o zabawce, w końcu mały Kondzio z czapki pewnie się aż tak cieszyć się nie będzie.
Powstał więc mały stworek, wypełniony grochem i ryżem (dla bezpieczeństwa umieszczony w folii i materiale). Po naciśnięciu wydaje z siebie nawet jakiś dźwięk...co myślę, że może zainteresować młodzieńca.
(Mam nadzieję, że go przynajmniej nie wystraszy)







i dla siostrzyczki też coś uszyłam





---

Powoli zabieram się do świątecznych kartek, 
choć w tym roku planuję nieco w innej formie
- można by rzec, że zakładam hodowlę zajączków -
ale o tym pewnie w następnym poście

pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Agea



12 komentarzy:

  1. Mucha jest genialna!! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mucha jest rewelacyjna i to w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, a czapka trochę rozbójnicka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i idzie składanie oczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wszystko wyszło i wszyscy na pewno będą zadowoleni - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszka super już widzę mojego skarba w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznosci zdjecia na pewno beda mega slodkie. Zabawka tez sliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna muszka dla eleganckiego chlopca :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę po komentarzach, że mucha zrobiła furorę. jak dla mnie również rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, cudowne i piękne! Napatrzeć się nie mogę!
    Buziaczki wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  11. mucha i sowa fantastyczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger