niedziela, 23 marca 2014

Wyniki wiosennego Candy

Za oknem piękna pogoda, ptaszki śpiewają, słoneczko zaczyna się rozgrzewać...
a Ja znowu chora, tym razem straszny kaszel, który nie daje spać, więc dziś byłam porannym skowronkiem
ale to może i dobrze, bo dzięki temu szybciutko ogłoszę wyniki mojej wiosennej zabawy


a zwyciężczynią jest

Beatka z bloga Moje haftowanie

to do niej poleci mój filcowy notesik




Dziękuję wszystkim za udział w zabawie na blogu i na profilu FB
a Beatkę poproszę o kontakt na adres agea.happiness@gmail.com


Pozdrawiam
Agea


24 komentarze:

  1. Gratuluję Zwycięzcy a tobie życzę dużo zdrówka :)
    pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    A Ty zdrowiej szybko! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje a dla Ciebie szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę, gratulacje dla Zwyciężczyni i dla Organizatorki - zdaje się, że na blogu Kraina Szczęśliwości udało Ci się wygrać piękną nagrodę ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Beacie i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje szczęściarom, dzięki za świetna zabawę i zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:)) Szkoda, że nie ja ale może następnym razem:))
    Ppozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrówka
    gratuluję i dziękuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie! Znowu mi się nie udało :( buuuuuuu....... ale gratulacje dla Beatki i podziękowania za zabawę dla Ciebie i duuuużoooooo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:) dziękuję za zabawę:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow... co za miła niespodzianka z samego rana!! Adresik już poleciał!! Ale jetem happy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozostaje pozazdrościć wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje - dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...