środa, marca 05, 2014

Przyda się


Marzyła mi się torba - taka duża, taka która pomieści moje przydasie gdyby zachciało mi się je zabrać na przykład na wakacyjny wyjazd.
Wiecie, że lubuję się w nadmorskich klimatach, więc zapragnęłam aby coś mi je przypominało.
W ruch poszła - stara pasiasta koszula i coś jeansowego - ot taki mały recykling.
A do tego dorobiłam jeszcze kosmetyczko-piórnik i worek na włóczki...
nooo...do pełni szczęścia brakuje mi tylko...
wakacyjnego wyjazdu
...oczywiście nad morze










a przy okazji przyłapałam kiciusia

"czasem coś spada"

i wierzcie mi jest co zbierać



Pozdrawiam
Agea

28 komentarzy:

  1. Oj idealna na wakacje! Bardzo mi się podoba :)
    A kociulek, oj moje marzenie :) Szkoda, że pyszczka nie pokazał :>
    Pozdrawiam Cię serdecznie Ageo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko go uchwycić w bezruchu...w zasadzie to tylko we śnie:)

      Usuń
  2. Aa widzę z boku na pasku foto kotka, uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ świetny komplecik, prześliczny. I jaki Ty masz porządek w tych swoich rzeczach:)) coś nie widzę żeby kotek tam buszował:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny komplet wyszedł! Superrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. z takim morskim zestawem to faktycznie prawie już słychać szum fal :) można się rozmarzyć... wspanaile to wymyśliłaś, taka koszula to na wagę złota jest jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jak zawsze świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, komplecik jest niesamowity. Buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się wierzyć nie chce, że to z recyklingu jest - fantastyczne!!!!
    Torba jeszcze nie raz się przyda :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torba, i musisz mi wybaczyć, ale kota bardziej świetna ;-) a tak na serio super pomysł i piękne wykonanie :-) uwielbiam recykling :-) sama też staram się wykorzystać każdy skrawek materiału :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja ! uwielbiam torby, a w tym klimacie szczególnie, nawet kiedyś jedną podobną popełniłam w prezencie,
    a ja oczywiście jak to w powiedzeniu o szewcu ... bez torby chodzę ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna torba! Na pewno przyda Ci się w czasie wakacji!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny komplet ! a kiciusiowi sie nie dziewie dla niego takie biureczko to raj :) pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do siebie :) Ania z http://manufakturauniqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :-) Bardzo mi się podoba. Girlanda wyszła cudownie. Widzę, że szydełkowanie masz już Agnieszko w małym palcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje prace...dopracowane w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna i mi się taki morski zestaw marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw w marynarskim stylu.Też o takim marzę. Ja mieszkam na mazurach i często pływam po jeziorach. Latem to najlepszy relaks, więc to fajny zestaw na motorówkę z niezbędnymi przydasiami. Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na naszego bloga mazurskiepasje.blogspot.com. Pozdrawiamy. Kasia i Basia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog, będę tu wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest fantastyczna :)
    Sama bym taką chętnie zabrała na wakacje :)

    A tymczasem wiosna, a u mnie wiosenne rozdawnictwo :) może się skusisz ?

    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny komplecik i wcale nie widać, że z recyklingu, wygląda ja ze sklepowej półki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw, jak zawsze :))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torba. Jakbym miała maszynę w domu to zaraz bym kazała szyć Połówkowi (bo on umie to diabelstwo obsługiwać lepiej ode mnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałaby się, przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspanialy komplet! Cudownie dobrane kolorki i materialy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba rewelacyjna! Jak wszystko z resztą :)
    Oj, taki wyjazd nad morze to by było coś... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger