sobota, marca 29, 2014

postawiłam na róże i fiolety

Tak jak obiecałam, dzisiaj dalsza część upominku dla rodzinki, której powiększyła się rodzinka.
Tym sposobem Julka, moja chrześniaczka stała się starszą siostrą, więc aby i ona poczuła się ważna uszyłam zestaw do jej pokoiku.





i oczywiście wielkie brawa należą się też i jej mamie, więc również dołączyłam mały upominek






Powoli wracam do zdrowia, jeszcze tylko delikatnie kaszel dokucza, ale mam nadzieje, że już szybko mnie opuści, bo przecież ile można...chorować.
Pozdrawiam i dziękuję za wasze odwiedziny

Agea

14 komentarzy:

  1. Po prostu brak mi słów! Śliczne rzeczy tworzysz!
    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Twoje podusie :)! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne rzeczy, świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności !!! ten materiał w różyczki jest przepiękny !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te fiolety i róże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi się podoba woreczek i zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie;) wszystko bardzo podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka Ciocia to skarb :) Dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki... i same wspaniałości uszyłaś!
    Julcia i jej mama na pewno bardzo zadowolone z prezentów:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa komplety skradły moje serce!
    Są cudne :)
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger