piątek, 28 marca 2014

Na narodziny

Hura... przybył kolejny członek rodziny, tym razem również i płci męskiej i o pięknym imieniu Antoni.
Jeszcze tydzień temu kiedy to moja choroba dopiero się zaczęła rozwijać i miałam jeszcze siły, uszyłam zestaw powitalny dla tegoż młodzieńca.
Postawiłam niebieskości...i żeby nie było nudno, połączyłam krateczkę z pasiakami
no i oczywiście karteczka z gratulacjami dla całej rodzinki









ale żeby nie było, to owy młody człowiek ma siostrę, która jest moją chrześniaczką, więc żeby czuła się ważna w nowej roli i dla niej coś przygotowałam, 
ale o tym już w następnym poście.

Pozdrawiam
Agea
PS. dziękuję za zdrowotne życzenie:)


14 komentarzy:

  1. Jak zwykle same piękności ! Najpiękniejszy prezent to taki , który zrobimy samemu, zdecydowanie :))) A jak jest taki piękny - to podwójne szczęście ;) Pozdrawiam i miłego weekendu!
    Zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com/2014/03/majowka-2014-czyli-wspaniae-hotele-w.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplecik i jakie ladne imie. Gratulacje dla calej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny prezent dla małego Antosia ! Kartka z gratulacjami również bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. To się Antoś ucieszy! A rodzice jeszcze bardziej:)) Świetny komplet

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka. Takie prezenty od serca są najpiękniejsze. Pozdrawiam. Małgosia M
    "Aby móc piękniej żyć.."

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe rzeczy tworzysz!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szyjątka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty, na pewno rodzinka będzie zadowolon^^ Mam nadzieję, że zdrówko już powróciło.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna kartka i wyprawka dla Antosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Antoś śliczne imię! I prezenciki są kochana przecudne. Ach, ty to jesteś zdolna!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Antosiowa wyprawka cudowna, popiele są bardzo ładne :))
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :))
    Zapraszam na częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...