niedziela, 9 marca 2014

35

Tajemnicza liczba 35...
Od 6 rano krzątałam się po mieszkanku i w tajemnicy wielkiej przygotowywałam urodzinową niespodziankę dla mężusia. To dziwne, że wycieranie globusa o 8 rano, pieczenie ciasta wieczorem o 22.00 i robienie sałatki go nie zdziwiło.
Pomysł niespodzianki pojawił się już dawno i dzięki mamie, tacie, siostrzyce i szwagrowi udało się wszystko przygotować. 
Teraz tylko pozostawało oddelegowanie małżonka aby móc zgotwać powitanie.
Hmm, nie wiem ale cudem zgodził się pojechać SAM na zakupy do Ikeja - wymyśliłam, że przydałyby mi się pudła na moje materiały - uwierzył, bo bo była to prawda - od dawna miałam to w planach - więc już dziś (to duży +) mam wszystko w nich poukładane:)))) 
Ale że się tak od razu zgodził, to nie chciało mi się wierzyć...a jednak
Na szczęście po drodze wpadł jeszcze na pomysł, że podjedzie umyć autko i zrobi zakupy....to już chyba tak z okazji Dnia Kobiet:)))
A My wszyscy szaleliśmy po mieszkanku, rozkładaliśmy zastawę, gotowałyśmy, odgrzewałyśmy, wieszałyśmy girlandę...
i zdążyliśmy
Puk, puk...Suprise


Motywem prezentowym były Gwiezdne wojny...
postanowiłam, że obdaruję solenizanta albumem, który będzie nawiązywał do nich w znacznej części.
Dzięki pomocy przyjaciela (Arturze - dzięki ogromniaste) udało się przerobić również kilka zdjęć z czego bardzo się cieszę, bo dzięki temu jest tak jak sobie wymyśliłam..
kilka zajawek z albumu...bo wszystkiego okazać niestety nie mogę:)











Nie zabrakło też troszkę Monty Pythona...











Albumik uszyłam z koszul męża (tych, które już się wysłużyły) - od taki mały recykling przy okazji:)))
Dziękuję Rodzince za pomoc, bo bez nich nic by się nie udało...
a przy okazji odwiedził Nas mój malusieńki chrześniak i Babcia:)))
---
i jeszcze M.A na koniec




Happy Birthday dla Pańcia z dedykacją muzyczną


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających
Agea


24 komentarze:

  1. Niespodzianka rewelacyjna, a ostatnie zdjęcie mistrzowskie.
    Wszystkiego najlepszego dla marcowego jubilata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnie, tylko możliwe podczas snu...

      Usuń
  2. Aż mnie wzruszył Twój post.... Przepiękny prezent, pełen osobistych wspomnień. I cała ta konspiracja też wyszła Ci udana :D I jeśli pozwolisz ja również dorzucam się do życzeń Solenizanta - Niech Moc będzie z Tobą - STO LAT !!!

    Pozdrawiam ciepło
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla męża! Świetna niespodzianka:) A albumik rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe,fajny pomysł -i ta imprezka i prezent ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita niespodzianka i wspaniałe prezenty. Tort robi wrażenie!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie świetne. Uwielbiam Twoje albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka żona to skarb! I jak teraz mąż Cie przebije??? Wspaniałe przyjęcie, album i tort! Jestes wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent zgotowałaś mężowi... jego mina pewnie była bezcenna;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, idealny prezent!!!! takie są najlepsze:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Album - wow!!!!!!!!!! Brak słów! Jestem w szoku! Dzieło sztuki! Podziwiam...:)
    A kociamber cudowny...taki rozleniwiony...super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuper prezent przygotowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj , wstyd mi, ja nie jestem taką kochaną żoną:)) super pomysł.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaa, ale niespodziankę przygotowałaś!!! A jaki prezent!!! V jak Vader oczywiście:)) Żałuję, że zawsze zabraknie mi czasu na takie przyjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała niespodzianka dla męża :) Wspomnienia bezcenne. Widzę, że MA dobrze się bawił - uwielbiam Twojego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała, miła niespodzianka - Fajne z mruczkiem zdjęcia - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album:-) a kocurek na ostatnim zdjęciu cudny :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne urodziny zorganizowałaś - tort boski :D album też bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś bardzo pomysłowa, super niespodzianka i 100lat jubilatowi! Try to design

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow, chciałabym, żeby ktoś zrobił mi taką niespodziankę :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...