sobota, lutego 08, 2014

Zdziałałam

Zdziałałam kolejną cząstkę notesów, taki troszkę miszmasz, bo różne myśli chodziły mi po głowie.
Ostatnio tyle różnych rzeczy na raz robię, że czasem to już nawet nie wiem czy to był sen czy jawa. mam nadzieję, że dotrwam do tych upragnionych i wyczekiwanych ferii - bo czasem to mam wątpliwości.
A z okazji siostrzanych imienin poczyniłam też karteluszkę -  tak się wtopiłam w materiały, 
że i na kartce nie mogło ich zabraknąć.



i notesy





Ten tydzień upłynął mi niestety ze strasznym choróbstwem, 
na szczęście chyba udało mi się pokonać,
więc dziś na wzmocnienie zaproponowałam sobie kąpiel rumiankową
dla chętnych podaję przepis
- 2 garści suszonego ziela rumianku
- 0,5 litra wrzącej wody
Zalałam ziele wodą, przykryłam i odstawiłam na 15 minut. Dodałam do kąpieli.




przez chwilę poczułam jakby było już lato....
----
PS. Jutro wieczorkiem ogłoszę wyniki mojej zabawy...

Pozdrawiam
Agea

18 komentarzy:

  1. A właśnie wczoraj chciałam zrobić własnoręczną kartkę i szukałam inspiracji.
    Notesy są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesy są takie piękne i pomysłowe <3 Patrzę, patrzę i nie mogę się napatrzeć :)
    Świetne łączenie i dobieranie kolorów materiałów, motywów... wszystko świetnie ze sobą współgra. Uwielbiam takie ręczne robótki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje notesy, sa po prostu przepiekne. I fajny pomysl na kapiel, chyba skozystam... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne - takie Twoje (chodzi mi o styl :) te notesy :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace i przepiękne zdjęcia :))))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne notesy, najbardziej urzekł mnie pamiętnik panny młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje notesiki są cudne, nie mogę się na nie napatrzeć, same skarby w cudownych pastelach:)))
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś mam czas, więc chodzę po blogach, które wcześniej przeglądałam pobieżnie... no i...
    no i bardzo podobają mi się Twoje tekstylne notesy :) i pomysł na ścinkowo-materiałową włóczkę... do drutów jeszcze nie podchodzę, ale szydełkiem spróbuję... wiem, ze ludzkość robi już dywaniki z t-shirtów, ja myślałam o kawałkach kocyków z polaru... i widzę, ze myślenie nie takie oderwane od rzeczywistości...
    przesyłam nieco ciepła... :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dla Panny Młodej podoba mi się najbardziej :) Kartka dla siostry cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne notesy, zwłaszcza ten dla panny młodej - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętnik panny młodej - wow - jaki cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne notesy! A pamiętnik panny młodej - REWELACJA :)

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie mocno zaciskam kciuki i liczą na odrobinę szczęścia w losowaniu, bo robisz niezwykłe notesy i marzy mi się taki jeden :) Pamiętnik panny młodej zachwycający i zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, ty to po prostu jesteś czarodziejką... Takie sliczne te twoje prace:) Życzę ci zdrówka i udanego tygodnia. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętnik Panny Młodej skradł moje serce. Jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger