sobota, 1 lutego 2014

Złapać oddech

Jest nadzieja na zwolnienie tempa, zebrania, rady i szkolny Bal już za mną. 
A któż wie co przede mną, codziennie trafia się jakaś "niespodzianka", 
na nudę na pewno nie mogę narzekać. 
Weekend to jedyna szansa na chwilę relaksu i zabawy. 
Dziś od rana chwyciłam za druty...i własne materiałowe "włóczki"






dzięki Jance z De toute mon ame mogę delektować się herbatką z wymarzonego, wygranego kubeczka



i żeby tej radości nie było za mało to dotarła do mnie przesyłeczka od Zashevki 
i teraz dumnie chodzę z torebusią "Life is full of catness"


dostałam też ręcznie robioną bransoletkę, przydasie i czekoladowy smakołyk (który został już skosztowany)


I jak tu się nie cieszyć:)))
Dziękuję dziewczyny za dostarczenie mi tylu radości.
Na koniec dla wszystkich z Was coś do pobujania


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu
Agea

13 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem co powstanie z tych materiałowych włóczek :) Wygrane cuda do pozazdroszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kubeczek wygrałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem ciekawa co tam dziergasz!
    Piękny kubas i torba-uwielbiam takie rzeczy :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kadry :) Kochana a jak robisz materiałowe włóczki ??? drzesz je po kwadracie??? czekam na efekty sobotnich poczynań drutowych :)

    kubeczek i torba świetne- gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  5. A co takiego ciekawego tworzysz tym razem :))) Piekne kolory.
    Pozdrawiam cieplutko i przyjemnego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczynek w cudownym klimacie. Kubeczek uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Materiałowe włóczki są świetne, jestem bardzo ciekawa co z nich stworzysz :) Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie robilam na drutach skrawkami materialu. Bardzo ciekawy efekt. Juz sie nie moge doczekac az pokazesz co z tego bedzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem co wykombinujesz z tych włóczek:)))))))))))
    świetne zdjęcia! udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja podziwiam Twoje zdolne rączki kochana. Kubeczek prześliczny. Ściskam cieplutko:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe materialowe włóczki :)) + obserwuje

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem co powstanie z tych robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do ciekawskich w temacie robótki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...