niedziela, lutego 23, 2014

Nad morzem...i w kuchni

Weekend feriowy upłynął pod znakiem odwiedzin u rodzinki. 
Nawiedziłam swoją chrześniaczkę a przy okazji udało się też przespacerować po Ustkowej plaży, więc dziś uraczę Was nadmorskimi widokami 
- na szczęście pogoda dopisała.










a że ciocia z pustymi rękoma nie pojedzie, to wymyśliłam tym razem, 
że stworzę zestaw kuchenny dla mamy i córeczki...
--- i jak się okazało doskonale sprawdził się już przy wspólnym pieczeniu babeczek ---









***
Zapraszam Was również do odwiedzenia sklepiku w Krakowie o pięknej nazwie
"Absurdalia"
szczegóły znajdzie na blogu
Mery Selery

Pozdrawiam
Agea

17 komentarzy:

  1. ...i gdzie ta polska zima...? cudny czas spędziłaś w takim razie...:) aż Ci zazdroszczę...
    prezent też cudowny i na pewno zadowolił obdarowane osoby...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak, jest coś w tym morzu takiego, że aż chce się tam być:)

      Usuń
  2. Zdjęcia wyglądają jak letnie pocztówki. Dopiero po ubraniach widać, że coś się nie zgadza....chociaż i latem też nad naszym morzem przydaje sie ciepła kurtka :)
    Komplecik bardzo udany - grozi wielomiesięcznym zadekowaniem się w kuchni przez obdarowane osoby.
    Pozdrowienia
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia z nad morza , niebo na pierwszym jest cudowne.
    Śliczne prezenty przygotowałaś, obdarowane były na pewno bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak pocztówki :D Piękne...
    Mam pytanie: może i zostaniesz moją Ciocią, co??? hihihi Przepiękny komplecik, fartuszek jest cudny!

    Zapraszam też na moje sowie candy :D
    http://muniawnorwegii.blogspot.no/2014/02/niespodziankowy-post.html

    Pozdrawiam
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mile wspominam Ustkę, kilka razy byłam tam z mama na wakacjach:) komplecik prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agea cudne zdjęcia :)))))))))
    i wiesz co? wspaniały ten kuchenny zestaw!
    uściski, dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach,takie morskie widoki cieszą moje oko i serce :) Już nie mogę się doczekać lipca!
    Super zestaw! Aj taka łapka by się przydała ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne zdjecia !!! JUz czuje zapach powietrza nad morzem.....oj jak mi tego tutaj jest brak !! (((
    Pojechac nad morze.....polskie morze....
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mi się chce teraz morza!!! uruchomiłaś mi apetyt na szum fal i mew pisk.

    zestaw pięknie, nie dziwię się, że oby Paniom się spodobał.

    pozdrawiam słonecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadmorskie widoki - piękne, a zestawik bardzo uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała mieć taką ciocię:)) Pobytu nad morzem zazdroszczę:))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja tez bym chciała mieć taka ciocie kochana;) zestaw dla mamy i córci jest niesamowity:) A morze o tej porze jest urocze:) Zastęskniłam za nim, jak patrzę na te fotki kochana:) Wiosenne pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia i piękny komplet kuchenny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż wakacjami zapachniało przez te zdjęcia! A komplecik fajowy:) lubię wszelkie groszki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zdjęcia, aż zapachniało morzem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger