wtorek, stycznia 07, 2014

Szydełkowe szaleństwo

W ostatnich chwilach wolności popełniłam szydełkowe szaleństwo...
podeszłam do temu bardzo organizacyjnie
mąż tylko pokiwał głową, ale nic nie powiedział
--- a ja się tam cieszą ---

W ruch poszły stare sweterki...
ale nie tylko bo i materiały, które wygrałam w zeszłym roku (jak to już dziwnie brzmi) 
u Agnieszki z bloga Nitkowo mi i koronka siwo-srebrna od Maryannki z bloga Zaciszu od kuchni
Tym samym mogę jeszcze raz podziękować dziewczynom:)))


Podręczne, ćwiczeniowe włóczki umieściłam w okrytym pudełku




zrobiłam sobie jeszcze podręczny notes do zapisków iście włóczkowych (co, gdzie i za ile)




ale serducho jest już moje - takie pierwsze, prawie udane
dziękuję Wam dziewczyny za podpowiedzi i linki do filmików...oglądam, zatrzymuję i przewijam
serduszko z kursu Uli z bloga Sen Mai
---
a na koniec pokrowiec na zdobyte szydełka




i mój niezastąpiony koci pomocnik...Pan i Władca włóczek


----------
polecam...i ta muzyka....
 Under the Sea


Pozdrawiam
Agea

23 komentarze:

  1. Rok temu i ja miałam takie pudełko, organizowałam się w przestrzeni, szydełka pierwsze zdobywałam i szydełkowałam serduszko z tego samego kursu ;) Dziś "pudełko" z włóczkami jest 10 razy większe, szydełkowa kolekcja powiększyła się, mam za sobą kilka większych "projektów" i głowę pełną nowych, a szydełko najlepiej jakby w ogóle nie opuszczało mojej dłoni - to uzależnia! :)

    Życzę powodzenia i wiele radości w czasie nauki coraz to nowych rzeczy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wyjdę z podziwu jeśli chodzi o Twoje twory :) Ale i tak ciężko mi dziś cokolwiek napisać, bo oczarowały mnie szydełka, precyzując: dwa turkusowe :) Cała tęcza wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja Ci zazdroszczę, miałam plany na szydełko, powtarzałam, że w zimie i co? i nic :( A starych sweterków z takimi pięknymi splotami to nigdy dość, tyle fajnych rzeczy można zrobić :) Wyszło cudownie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie notesy na wszystko i do wszystkiego:) Twoje dodatkowo pieknie nawiazuja do tematu!:)POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko i etui na szydełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko rewelacyjne i pojemniczek na szydełka świetny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pokrowce :) zazdroszczę Ci talentu do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne rzeczy-i pudełko i ten notesik.Zdolniacha z ciebie,nie ma co !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna bestio te rzeczy są CUDNEE :) Zazdroszczę talentu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny organizator na szydełka, piękne rzeczy robisz.
    podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i kolory ale kot po prostu wspaniały i jak łapkę położył na notesie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja Ci zazdroszczę zdolności kochana. Wszystko co tworzysz jest cudowne:) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne przyborniki stworzyłaś... potrafisz zrobić coś pięknego z niczego!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to prześliczne! Ten pokrowiec na szydełka jest cudny :) W ogóle ile Ty masz szydełek.. Ja mam 3 po babci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełna organizacja. A kolekcja szydełek do pozazdroszczenia. Co do określeń słupków w oglądanym filmiku - trochę mylne nazwy tam funkcjonują. Potem pewnie spróbujesz kwiatka z tego samego źródła... Jak będziesz potem robiła z innych filmików/opisów to pamiętaj o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cuda! :)
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Etui na szydła cudne :) Piekne materiały :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej, bede tutaj pewnie zagladac! Cudowne prace! No i u mnie dla Ciebie niespodzianka :) Zapraszam: http://pokladymojejduse.blogspot.sk/2014/01/vitam-vas-neskoro-ale-predsa-nebudem-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszko całkiem ładne :) Etui na szydełka powala :) Kolekcja szydełek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dopiero zaczynam moja przygode z szydelkowaniem, narazie mam jedno szydelko ale jak patrzę na Twoje zdjęcia to obawiam się ze za 5 lat nawet takiego poziomu nie osiągnę :D wszystko wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne pomysły! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger