piątek, stycznia 03, 2014

Szyć mi się chce...

Po kilku próbach szydełkowania odczułam potrzebę uszycia czegoś.
Dziwnie to zabrzmi ale inspiracją był spinacz i kubek, który wypatrzyłam w jednym ze sklepów a który kupiłam z myślą o upominku dla córeczki mojej przyjaciółki.
A że ciocia zawsze daje też coś co sama zrobi, to pomyślałam, że może jakaś torebusia , jakiś przytulaśny jasiek no i obowiązkowo notesik będą przydatne.
Od pomysłu do działa, więc zasiadłam do maszyny i...jest






a to moja inspiracja


na koniec kilka wyszukanych inspiracji


Pozdrawiam
Agea

19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na podarunek:) Szyjątka prześliczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się torba z pikowanym środkiem :) Śliczne, wszystko razem tworzy piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja pierwsza z pikowanym środkiem...mam nadzieję, że się sprawdzi

      Usuń
  3. Piekny komplecik plus kubeczek i spinacz tworza piekny zestaw :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kropeczki, zestaw piękny :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ty czasem śpisz? Cuda u Ciebie powstają w takim tempie, że nie mam pojęcia jak to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śpię, śpię choć kiciuś ostatnio ciągle budzi...
      korzystam z ostatnich chwil bez pracy...później nie wiadomo co to będzie

      Usuń
  6. Ty to masz talent. Też chciałabym coś uszyć ale nie mam czasu, żeby oswoić się z maszyną :(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dobrałaś kolorki:) Efekt jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł na prezent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. same cuda pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka stworzyłaś. Ja przywiozłam od mamy stare gazety z szydełkowymi schematami. Tylko jakoś natchnienia mi brak.
    Na photogramio już się wcześniej natchnęłam. Bardzo ciekawy edytor z filtrami w typie instagram.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tak wiosennie się zrobiło!
    super!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger