niedziela, 26 stycznia 2014

Seria zimowa - styczeń i wyróżnienie

Styczeń powoli się kończy, ale jak widać za oknem zima na dobre się rozpoczyna.
Niemal cały dzień padał biały puch, a to oznacza dla mnie tyle, że trzeba będzie o wiele wcześniej wstać ażeby nie spóźnić się do pracy. Nie ma lekko.
i chyba nie ma co zbytnio narzekać. 
Zakończyłam dziś moją serię styczniową, coś tam sobie w głowie zamyśliłam
i powstały notesiki, serducha, ptaszyny, zakładki do książek i girlandy.
Szykuję się do następnej, bo luty powoli nadchodzi...mam nadzieję, że i pomysły mi zaświtają.
---
W końcu powstało też coś, co od dawien, dawna miałam już zrobić - czyli moje osobiste metki.
Kochany mężuś pomagał, przerabiał - odbijał, drukował i nawet wycinał:)))



----












Chciałam się jeszcze pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam od pocopotki j i bardzo za nie dziękuję

i teraz powinnam odpowiedzieć na kilka pytań, które mi zadano, co też uczynię

1. miły sposób na okazanie uczucia (miłości, przyjaźni) to.....
uśmiech i buzika

2. ciężko mi zasnąć bez... 
lawendy

3. mój charakter jest...
to połączenie melancholika (spokój, czasem pesymizm, marzycielstwo)  z sangwinikiem (radość, aktywność, energiczność) - to drugie to zdecydowanie w pracy codziennej

4. smak z dzieciństwa to....
pamiętam kogle-mogle, desery w wielkich kielikach, pieczone jabłka z cukrem, spacer na lody z dziadkiem i macę z pieca u babci Oli

5. zwierzę do, którego mogę się porównać to....
pies

6. dzieci w moim życiu...
sporo, sporo, bo w szkole nauczam

7. jeśli makijaż to...
delikatny i stonowany

8. moja ulubiona biżuteria to....
w ta w stylu Vintage

9. nie mogę zrezygnować z....
czekolady

10. etap, mojego życia w którym aktualnie jestem nazwałabym....
"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj." 
Mark Twain
- co też staram się pomału czynić -

11. zima ze śniegiem czy bez?
tylko ze śniegiem

teraz powinnam i Ja zadać pytania i nominować  - i tu chyba dziś nie sprostam, 
mam nadzieję, że mi wybaczycie (aż do czasu upragnionych ferii zimowych).

Pozdrawiam
Agea

Ps. dziękuję, że do mnie zaglądacie

30 komentarzy:

  1. Wszystko jest takie jasne i piękne. I w końcu metki: gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te notatniki są piękne! Idealne na pamiętnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżnienie w pełni zasłużone! Wszystkie dzieła przecudnej urody.
    PS czy Ty aby śpisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszeczkę śpię..chyba dzięki lawendzie:)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się takie notesy - wyjątkowa rzecz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten Twój styczeń jest piękny i pracowity :-))))
    Ja też nie mogę odpuścić czekolady !!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje prace. Ale się narobiłaś!!! Świeżo lekko i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, absolutnie fantastyczne... WSZYSTKO. Ach, ach, ach...
    Zrobiłam ostatnio Dziubulkowi sesję z Twoim serduchem. Zdjęcia wyszły super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow po prostu nie moge sie napatrzec na te zdjecia. Podziwiam Twoj talent i wyroznienie jak najbardziej zasluzone. Zycze wiele inspiracji i wspanialej weny zebym mogla cieszyc swe oczy tymi cudenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności styczniowe , fajne meteczki i garuluję wyróznienia !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że mogę jedynie popatrzeć na wszystko, co udało Ci się wytworzyć, a nie mogę tego dotknąć i obejrzeć z bliska z każdej strony ;) Podziwiam i gratuluję własnych metek :)
    A z dzieciństwa także doskonale pamiętam kogle-mogle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile pieknych rzeczy! Metki super, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że miałem jakiś udział w tworzeniu metek ;) się napracowałem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, troszkę wierciłam dziurę w brzuchu...

      Usuń
  13. Powiem krótko
    śliczne notesy
    świetne metki
    serdeczne gratulacje!
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękności się wyszyły u Ciebie!!! No i metki rewelacja! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te notatniki, notesy, adresowniki... są po prostu zachwycające!♥!♥! napatrzeć się nie mogę!
    no i te ptaszki...słodkie śliczności:)
    Miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Mrówcza robota :) Ale opłacało się, bo są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo profesjonalne metki. Czy to początek większego biznesu?

    OdpowiedzUsuń
  18. No taka zimowa seria w wiosennej tonacji bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Tworzysz same cuda:):):) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zauroczona serduszkami :) Zachwycona ptaszkami, a notesy są genialne :) Lubię patrzeć na Twoje prace, bo zawsze je ładnie ujmiesz w kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac, wszystko piekne i eleganckie:)))) Metki sliczne:)))
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...