środa, stycznia 01, 2014

Powitanie

no to zaczynamy od nowa
nastał 2014
oby był lepszy od poprzedniego
---
marzył mi się pamiętnik Smash...więc jedno z postanowień na Nowy Rok brzmi...pisz, pisz, pisz


i marzy mi się też aby nauczyć się szydełkować, choć na razie to początki są trudne


ale perspektywa wykorzystania włóczek jest kusząca


chciałam Wam jeszcze przedstawić naszych podblokowych kocich przyjaciół

codziennie witają i wyczekują aby nakarmić ich brzuszki
- odwdzięczają się mruczeniem i zabawnymi fikołkami -
bywa, że jest ich więcej bo czasem i cała piątka się zbierze...a dokarmiamy nie tylko my...
gdybym tylko miała dom z ogródkiem, to bym je od razu przygarnęła, 
bo wierzcie mi one nie z tych domowych tylko tych lubiących swobodę przemieszczania...ach...
---
nie to co mój leniuch i rozrabiaka


choć wiem, że gdyby były razem, mogło by być naprawdę wesoło...pierwsze obwąchania już nastąpiły
i było nawet pokojowo
---
coś jeszcze
na zakończenie starego Roku i powitanie Nowego wypróbowałam przepis z książki, 
którą dostałam od mamy 
więc w pojedynku "Pascal kontra Okrasa" - wczoraj zwyciężył Pascal ze swoim przepisem na Pizzę XXL
(pochwała od męża nastąpiła - znaczy się mogę Wam polecić)


a na podwieczorek coś słodkiego z Kuchennej półeczki "Czekolada" 


gdybyście mieli ochotę przepis podrzuciłam tu

a na koniec coś zza naszego okienka


odkryłam kamerę w telefonie i edytor na youtubie, więc się bawię -  i Wam też polecam:)

pozdrawiam
Agea

26 komentarzy:

  1. Agnieszko, widzę, ze zaczynasz szydełkowanie od tego samego kursu co ja.
    Porzuciłam go po pierwszym odcinku i zaczęłam oglądać filmy na yt. To o wiele lepsze. Kto jak kto, ale Ty na pewno szybko nauczysz się szydełkowania. :)
    Pizza wygląda przepysznie. Muszę wypróbować w końcu przepis.
    Kociaki cudne, a Twój leniuch zniewalająco piękny.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, no próbuję i zaczęłam własnie od YT i wszystko na co trafiałam było jak dla mnie za szybko pokazane, dlatego połasiłam się na "Szydełkowanie jest proste" i cokolwiek zaczęło mi wychodzić...błagam jeśli masz coś gdzieś w pamięci to podeślij mi link pochłonę go, bo bardzo chciałabym się nauczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bogaty post! :) Trzymam kciuki za szydełkowanie. Jestem pewna, że już wkrótce będziesz szydełkowała "z automatu" oglądając przy tym filmy i nie patrząc na wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, oj dobrze by było...takie 2 w 1...

      Usuń
  4. O, zaciekawił mnie ten pamiętnik ;)
    ..Samych wspaniałości na ten Nowy Rok życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również samych wspaniałości:)

      Usuń
  5. Uwielbiam ludzi,którzy charakteryzują się taką miłością do zwierząt,Wasze koty są w dobrych rękach!!!Co do pamiętnika piszę go od lat,więc wiem jaka to frajda mieć i pisać pamiętnik.Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły i smaczny post kochana. Szczęśliwego Nowego Roku, mnóstwa radości i zdrówka:) spełnienia marzeń... Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również dużo radości:)

      Usuń
  7. powodzenia!
    Jeśli mogę podpowiedzieć to początki nauki na szydełku fajnie się uczy z filmików które są w sieci :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję, żeby nie zapeszyć, muszę jeszcze raz zrobić przegląd filmików sieciowych bo albo zabierałam się za co trudnego albo za szybko pokazanego....i wtedy było tylko prucie, prucie i prucie

      Usuń
    2. na początku wszystkie filmiki są za szybkie :) po prostu pauzuj i rób swoim tempem :)

      pozwodzenia !

      Usuń
  8. Aguś dziękuję za życzenia i pamięć o mnie. Również dla Ciebie wszelkiej pomyślności w Nowym Roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością delektowałam się tym postem. Z zazdrością zerkam na pamiętnik Smash, z pewnością na szydełko i włóczki - jestem pewna, że wkrótce zobaczymy szydełkowe cuda; z uśmiechem patrzę na koty, które uwielbiam i z apetytem na smakołyki ;) Jeśli chodzi o szydełkowanie, to wiele, wiele razy pokazywała mi podstawy moja mama i nie udało mi się tego ogarnąć. Aż trafiłam na tę książkę: http://www.gandalf.com.pl/b/robotki-szydelkowe-B/ w której - według mnie - podstawy są pokazane bardzo przejrzyście.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w wiarę w moje możliwości - już bywały momenty, że chciałam zrezygnować, ale jak coś zaczęło "wychodzić" to stwierdziłam, że może dam radę i póki co się nie poddam.
      Zaraz poczytam o książce....

      Usuń
  10. Wszystkiego naj na NOWY ROK! U mnie jeden z pomysłów na 2014 to tez szydełko;) Od trzech dni rozgryzam co i jak :) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włóczki, trzymam kciuki za naukę!
    W noc sylwestrową jadłam dokładnie tą samą pizzę z przepisu Pascala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego NAJ na Nowy rok!! :)))
    No widzisz, Ty się chcesz nauczyć na szydełku (będzie dobrze! :) a ja ni w ząb nie umiem na drutach... ;) Powodzenia w nauce! :)
    A książkę też posiadam i baardzo mi się podoba, choć przepisy jeszcze nie przetestowane... ;) Ale mam na to cały 2014! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rozpustę zrobiłaś ... wieczór ... ja nie mogę oglądać takie zdjęcia ... korci mnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger