niedziela, 5 stycznia 2014

coś dla siebie i od kogoś

Ostatnie dni wolności, więc korzystam szyję, szydełkuję i drutuję...ile się da.
Pomyślałam, że czas zrobić i coś dla siebie, tak na dobre rozpoczęcie roku.
Materiału kropkowego trochę jeszcze miałam to uszyłam i dla siebie torbę 
- podręczną, taką w sam raz do pracy a do tego pokrowiec na klucze 
(ten ostatni "pasiasty" już się wysłużył)






chciałam się jeszcze pochwalić super wygraną w zabawie u Wolffianki.
Wymarzyłam sobie te numeryczne gałeczki i wczoraj do mnie dotarły, a wszystko pięknie zapakowane i do tego jeszcze dwa urokliwe reniferki



Wizję miałam od samego początku, czyli szafeczka w przedpokoju...



no i dostałam jeszcze od Małgosi karteczkę z pozdrowieniami


Dziękuję Małgosiu jeszcze raz i bardzo, bardzo się cieszę.
----
Postanowiłam, że i Ja coś Wam podaruję,
jeśli lubicie kropeczki
zapraszam jutro rano...

Pozdrawiam
Agea 


11 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty a torba jest super! Mało ostatnio u Ciebie piszę, ale podziwiam stale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak zrobić coś dla siebie! Ja się na ogół nijak nie potrafię zmobilizować by sobie coś uszyć, więc tym bardziej podziwiam i doceniam, gdy innym taka sztuka się uda, zwłaszcza gdy się uda faktycznie :-)
    No i prezenty cudne - nic tylko się cieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o przydałaby mi się taka torba na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne groszki. Cudna :) A gałeczki są prześliczne. I faktycznie bardzo ładnie zapakowane:0 Buziaczki ślę:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię twoje szyciowe produkty :)
    Gratuluje wygranej,gałeczki świetnie pasują do tej szafki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze u Ciebie taki spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga cieszę się z Twojej radości ! I miałaś rację, że masz na gałki pomysł , u Ciebie wyglądają jak ulał :-)))
    Pozdrawiam bardzo, pozdrawiam noworocznie i idę nadrobić zaległości blogowe u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej:))) Szycie to dla mnie "czarna magia" choc maszynę typu Łucznik posiadam:)) tym bardziej Cie podziwiam i zazdroszczę (odrobinkę) talentu do szycia. Bo, że talent ogromny dziewczyno posiadasz, to widac na zdjęciach:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, świetne te gałeczki do szafki :).
    Podoba mi się pokrowiec na klucze :).

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się i torba i pokrowiec na klucze. aż zatęskniłam za szyciem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba świetna, ja się zebrać nie mogę i jak powiadają ,,szewc bez butów chodzi'' noszę jakąś z vegety zamiast porządna jak Twoja uszyć :) Zmobilizowałaś mnie kochana :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...