poniedziałek, 6 stycznia 2014

Candy na Nowy Rok

Pomyślałam, że czas zorganizować zabawę.
Coś na dobre rozpoczęcie Nowego Roku, a że jestem w temacie kropkowym 
to stworzyłam specjalnie dla Was notes
w mięciutkiej materiałowej okładce z wieloma stronami do zapisania....


Jeśli ktoś ma ochotę zapraszam do zabawy

 Zasady zabawy:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie
  2. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem do bloga
  3. zapisy trwają do 7 lutego 2014,
  4. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących daję możliwość zapisania się do zabawy na moim profilu na facebook'u (pozostawieniu komentarza pod postem fb):) 
I jeszcze kilka zdjęć









Pozdrawiam i zapraszam
Agea


173 komentarze:

  1. Z wielką chęcią biorę udział ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealny ! Zapisuję się , bo wciąż brakuje mi miejsca na notatki ! Baner na blogu pojawi się później, bo obecnie nie mam dostępu do swojego komputera ( jestem na występach gościnnych ... ). Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem :-)))) obecna :-)))) i staję grzecznie do kolejki :-)))
    Pozdrawiam bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedzę sobie na bloggerze i przeglądam miniatury postów. Patrzę a tu jakieś ładne kropeczki wiec otworzyłam w nowej karcie i w oczekiwaniu na otwarcie śledzę inne rzeczy. Otwieram a tam taka niespodzianka! Candy z takim ślicznym notatnikiem! Oczywiście się zgłaszam i będę bardzo pozytywnie myśleć ,żeby tym razem szczęście mi dopisało :) Marzę o tym aby całą półkę zapełnić w takich papierowych cudach a póki co nie mam jeszcze ani jednego ;( Przydałby mi się bardzo wiec wstawiam baner i zaczynam pozytywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki śliczny ten notes.. koniecznie się zapisuję z nadzieją na wygraną.. może los się do mnie uśmiechnie.. tak jak ja się uśmiecham do Ciebie :)
    BUZIAK:*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh! Taki notes byłby cudowne na sprawozdania z postanowień noworocznych. Dlatego chętnie wezmę udział. Baner już się robi :)
    Pozdrawiam gorąco w ten słoneczny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny notes. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny notes! I kolory takie moje :) Z przyjemnością się zapisuję!
    Banerek już na blogu: http://kroliczachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki śliczny ! stajew kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny i grubaśny ;-) Banerek już wstawiony :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością i ogromną nadzieją na wygraną, zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję z przyjemnością. Jednocześnie zapraszam też na swoje candy-zgadywankę na Powoluśku.
    Dobrego roku dla wszystkich zaglądających tu bloggerek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudności, staję w kolejce. Może dopisze mi szczęście. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam słabośc do kropeczek i jak najbardziej się zapisuje! Pozdrawiam Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudny notes, koniecznie staję w kolejce:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak najbardziej wyrażam chęć na taki notesik :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zapisuję się na tego ślicznego grubaska! :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyrażam chęć:] Jest uroczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja, stanę w kolejce, może się uda:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako dzielny podglądacz natychmiast się dopisuję, a może się uda :) Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczny :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wezmę udział w zabawie, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:) śliczny kropkowy zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, wiesz, że to Moje marzenie... Ustawiam się w kolejce:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny :-)
    ustawiam się szybciutko :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudny jest, więc chętnie dołączam do kolejki :)
    Banerek wisi na blog.sowiarnia.pl
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny, dopisuję się oczywiście :) może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spróbujemy naszego szczęścia i weźmiemy udział w zabawie.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam Katarzyna.
    kaska19666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się ; )
    baneru nie dodałam, bo nie prowadzę już bloga, ale za to zaobserwowałam ;)
    beatabr6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo chętnie się zgłoszę :)
    niestety ale nie posiadam na razie bloga, ale już skomentowałam pod postem na fb;)
    nicolawad@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam - błąd
      nicolawad11@gmail.com
      :)

      Usuń
  32. Nie wyobrażam sobie, żeby zabrakło mnie w tej kolejce ;) zatem zgłaszam się do zabawy. Mam nadzieję, że poszczęści mi się na początek roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja zwiększam statystykę kolejkową :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bajecznie kolorowy i wesoły prezent . Może się poszczęści ?!
    Z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne prezenty!!! :)
    Staję w kolejce :))))
    I zapraszam do mnie na rozdanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski! Pewnie,że go chcę, już kciuki zaciskam.
    Pozdrawiam cieplutko.I czekam cierpliwie. Iwona

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki śliczny!!! Ja również ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały notatnik!! Aż żal w nim cokolwiek pisać i psuć tak piękny przedmiot swoim bazgroleniem ;)))) Żeby w nim pisać należy zmienić charakter pisma ;)))) Chciałabym go ;))

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie i ja stanę po notatnik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo piękny więc bardzo chce go i ja:) oliwkowooliwkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowności :) Z przyjemnością stanę w kolejce po taki notatnik. Pozdrawiam a banerek wrzuciłam tutaj: http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny, zapisuję się obowiązkowo :-)
    baner na kamilar.blog.pl
    zapraszam do mnie, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje kochane kropki, kropeczki, kropunie! Koniecznie muszę spróbować szczęścia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jest boski!
    chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudny notes, z wielką przyjemnością się zapisuję :) Banerek na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. kolejny cudowny notatnik u Ciebie i to jeszcze w kropki <3 oczywiście staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również zgłaszam ogromną chęć udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. staję w kolejce po taki piękny notes może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  49. z wielką chęcią biorę udział :) ściskam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie tez nie moze zabraknąć tym bardziej że uwielbiam twoje prace i bloga, jedna z nich juz mam u siebie inną podarowałam siostrze :D wszystkie piękne i niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O Boziu ale kolejka ale cóż staję w kolejce i grzecznie postoję
    tak do losowania w nadzieji , że kropeczki może ja wylosuję :)
    pozDrawiaM cieplusio !!! http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wiesz, że uwielbiam groszki, dlatego mnie tutaj również nie może zabraknąć. Szczerze mówiąc nie wiem jak to się stało, że dopiero się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Allle kolejka! Ale zapisuję się po te śliczności :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kropki - moja miłość :-) nie mogłabym się nie zapisać na to słodkie cudo ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne, zgłaszam się koniecznie :) http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Prawdziwy skarb :) stoję po niego w kolejce. Ania

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę częściej zaglądac do kompa, by nie stracic okazji i stac się posiadaczką TAKIEGO cudu:)) Oczywiście, że karnie ustawiam się w kolejce, trzymając kciuki, by zdarzył się cud:))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam te Twoje proste, piękne i pełne ciepła projekty. Niech kolejny roczek będzie dla Ciebie pełen nowych inspiracji. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniale u Ciebie-zapisuję na Twoje Candy, bo grzechem byłoby tego nie zrobić:) i zostaję oczywiście u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. W takim towarzystwie i z moim szczęściem mam raczej marne szanse, ale nie darowałabym sobie, gdybym nie stanęła w kolejce :)
    Banerek jest tu: http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  61. uuuu jaka kolejka - ale dołączę
    uuuu jakie kropki - bajeczne
    uuuu uwielbiam Twój styl więc ściskam kciuki w piąstkach mocno
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolejka długa ale warto spróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudny. Z ogromną przyjemnością zapisuję się, po cichu licząc na łut szczęścia... . Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie mogę sobie odmówić tej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękny!!! Oczywiście z chęcią wezmę udział w zabawie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham notesy!!! Zbieram...więc byłby to kolejny unikatowy skarb do kolekcji:)
    Pozdrawiam-Gosia*
    Informacja o candy na mojej blogowej stronie: http://peniniaart.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie mam w ogóle notatnika, zatem ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam!! Wszelkiego rodzaju zeszyciki, notatniki, notesiki, kalendarze, pamietniki!! Z ogromna przyjemnoscia zglaszam sie po to cudenko :) I bede szczera, mam ogromna nadzieje, ze wygram :)

    banerek wklejam o tu -->http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. ale cudny notatnik! :D zgłaszam się z miłą chęcią, bo Twoje notesy są najpiękniejsze na świecie ;)
    banerek na moim blogu
    koronkowyogrodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiekny notesik! Tez ustawiam sie w kolejce i licze ze mi sie poszczesci ;). Banerek juz wisi na http://mojswiatmadewithlove.blogspot.ie/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Jakie cudowności... nawet nie wierzę, że mogłabym się stać jego posiadaczką, ale może, może... mwozna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękny ten notatnik
    Oczywiście, że sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Takie cudo? Muszę mieć! ;)
    Banerek wstawiłam w zakładce : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mam nadzieję, że to nie kłopot. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowny notatnik, naprawdę nie wiem jak ty to robisz. Podziwiam i bardzo chciałabym stać się jego posiadaczką :) Oczywiście zapisuję się, a link wraz z obrazem wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja się zapisuję, pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Notatnik jest przecudowny i mam ogromną nadzieję, że uda mi się go wygrać :)
    Banerek jest oczywiście na prawej szpalcie, zapraszam na tosiakowo.pl.

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękny notes chcę i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Już niedługo zacznie się II semestr na UTW a ja nie ma gdzie notować. W czym zapiszę ; co gdzie , kiedy?
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  80. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Notatnik piękny, z radością wezmę udział w zabawie, może szczęście się do mnie uśmiechnie mimo, że tyyyylu chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  82. notatnik jest po prostu boski! uroczy!cóż więcej dodać...super byłoby go mieć:) przyłączam się do zabawy i pozdrawiam.Gosia
    margow3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. również dopisuje się do zabawy :) chętnie przygarnę taki notatnik :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Kropki też uwielbiam:) więc jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale piękny,zapisuje się z wielka radością:))

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z chęcią i ja przygarnę to cudeńko :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  88. OOo coś na moje przepisy :) Fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja się zapisuję :)
    Śliczności

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. staje w kolejce po te cudo, z nadzieją na szczęście. Fajnie że tu trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  91. Przecudne rzeczy robisz! chętnie przygarnę takie cudo i chętnie będę do Ciebie zaglądać :) Zapraszam do siebie. pozdr Ania z http://manufakturauniqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Wspaniały notes, istne marzenie, z nadzieją się zapisuję ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. to i ja spróbuję szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  94. Bajeczny! Zapisuję się i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Póki życia, póty nadziei :))) Kto wie może i mnie się poszczęści! Biorę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuje się na te przednią zabawę, zwłaszcza, że notes takowy byłby w moim życiu szalenie pożądany :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Z chęcią ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  98. Z wielką chęcią biorę udział w zabawie ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Dopisuję się:
    http://alternative-diy.blogspot.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  100. Notesik jest cudowny! Dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Przepiękny! Zapisuję się.

    http://katherhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. piękny zapisuje się i trzymam kciuki że się uda, anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Przepiękny. Zgłaszam się, ale kolejka już taka długa... Marne szanse. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się!
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale prześliczny notes <3 Z ogromną chęcią staję w kolejce, bo takie cudo na pewno by mi się przydało :) Pozdrawiam serdecznie! Baner na moim blogu :) http://vaylebyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Ależ kolejka!!! jak widzę,z decydowanie warto, notesik superaśny...
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Takie śliczności, że się nie oprę :D
    absyntstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. z przyjemnością zapisuję się.
    banerek: alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ludu kolejka się nie kończy, ale i co się dziwi sama zagryzam od dziś pazury ,żeby się udało, pozdrawiam Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  110. Ojej, tyle ludzi, że małe mam szanse, ale żałowałabym, gdybym sobie odpuściła stanięcie w tej dłuugiej kolejce bo notesik marzenie! :> banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Prawie bym przegapiła! Ale jestem, jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Biorę udział
    fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. ja ja ja i tym razem jeszcze raz ja :) cudo

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. Przepiękny notatnik!!! baaaardzo by mi się przydał na moje robótkowe notatki:)
    Z przyjemnością zapisuję się na candy i dołączam do grona obserwujących Twój blog bo cuda tworzysz!
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  115. Z radością skorzystam z takiej możliwości dopisania się do kolejki.Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  116. i ja grzecznie ustawiam się w kolejeczce a banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. zgłaszam się, notesik piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  118. I ja się zapisuję z przyjemnością i banerek tutaj zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  119. Piszę się !
    Baner można znaleźć tutaj: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Staję w kolejce po to cudeńko:))

    OdpowiedzUsuń
  121. Jaaaaki grubasek :D z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wow, przepiękne prace wychodzą spod Twoich rąk! Z miłą chęcią zapisuję się do candy :)
    Podlinkowany banerek jest na http://sutasz-agi.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  123. Piękny notes !!!
    Próbuję swojego szczęścia chociaż kolejka dłuuuugaśna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. jak tu u Ciebie pięknie ;) oj nieraz zaglądnę co w Twojej krainie się dzieje pozdrawiam i do zabawy się dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. piękności ;-) zapisuję się!!! Pozdrawiam, Karola z blogu http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. śliczny, więc też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  127. Tez sie zglaszamy :)
    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Ustawiam się na szarym końcu z nadzieją, że ostatni będą pierwszymi ;) Cudowny notatnik wyczarowałaś :) Pozdrawiam cieplutko, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  129. Śliczności...ustawiam się w dluuuugiej kolejce. Nie jestem w stanie wkleic banerka na blog dlatego udosteoniam na fb.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. zgłaszam się, a bannerek wrzucam na pasek boczny: www.kateclay.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Na takie noworoczne podarki chętnie się zapiszę. Pięknych notesów nigdy dość. Banerek wisi u mnie na boku: zegwnik.blogspot.com
    A korzystając z okazji, to wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. cudo piękne!! chcę chce chcę!!
    zgłaszam się oczywiście i już pędzę dodać banner na blogu!
    zaraffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  134. CUDNE TE NOTESY ROBISZ!!! ustawiam się :))
    uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  135. Jestem tu po raz pierwszy i jest tu pięknie,dlatego zostaję i obserwuję ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo nagroda jest naprawdę piękna.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Obserwuję jako: Niko Horn
    bannerek tutaj: http://handmade-nikorin.blogspot.com/
    w razie czego: nikorin.tan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Notes jest przepiękny! Bardzo mi się podoba, może w końcu mi się poszczęści i to cudo trafi do mnie:)
    Pozdrowionka i zapraszam do mnie:)
    www.madewith-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Nawet jak nie wygram to warto do Ciebiie zaglądać, pa !

    OdpowiedzUsuń
  139. Witaj, notes przecudny, zazdroszczę umiejętności. Idealnie pasowałby jako mały dziennik albo notatnik na życiowe zapiski - przemyślenia. Ustawiam się zatem nieśmiało w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  140. Notesów nigdy dość, mam półkę przy biurku specjalnie na takie piękne. Czekają na dzień, kiedy będę wiedziała do czego je przeznaczyć. Do tego czasu raczej cieszą moje oczy.
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Chętnie wezmę udział bo notes jest przepiękny, warto spróbować...

    Baner tutaj:
    http://vis-attractiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Piękny i w moich kolorach. Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  143. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Ale ekstra, że jeszcze zdążyłam się dopisać! :-)
    Notatnik jest prześliczny i bardzo chciałabym go mieć :D
    Mój blog: www.wolnymczasem.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Piękny notes. ... świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Cudny ten Przepiśnik:)
    http://rozana-laweczka.blogspot.com zgłasza się do zabawy i zaprasza do Różanej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Śliczny notesik, ale dam szansę dziewczynom, nie potrafię niczego starannie planować notować, wszystko wszędzie gubię, a on jest za ładny :) Try to design

    OdpowiedzUsuń
  149. może dzięĸi urokowi tego notesu moglabym siebie bardziej uporządkować :)
    liczę na, że szczęście się do mnie uśmiechnie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  150. Bardzo fajny notatnik. Zapisuję się do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  151. I ja stanę na szarym końcu tej kolejki :) Może sie uda, bo notesik suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  152. to zrób, proszę, jeszcze jeden los dla mnie :) też chętnie dotknęłabym tych cudowności

    OdpowiedzUsuń
  153. Niesamowity jest :) Oczywiście, że zgłaszam się po niego!! Już widzę go u siebie na biurku mmmm, marzenie :)
    Zapraszam również do siebie po małe nagrody: http://1000dutchideas.blogspot.com/2014/02/pierwsze-urodziny-bloga-giveaway-d.html

    OdpowiedzUsuń
  154. ustawiam sie ostatnia w tym długim ogonku szcześliwców byc moze bede ja wyrazam więc chęc by szczeście przypadło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Trafiłam tutaj przypadkiem, a tu taka niespodzianka!
    Nie mogłabym się nie zgłosić!
    Obserwuję, a banner na blogu zaraz wstawię!

    OdpowiedzUsuń
  156. Ustawiam się i ja w tej długiej już kolejce:)
    Umieściłam baner na swoim blogu: http://one-more-dress.blogspot.com
    Obserwuje jako: nika88
    Pozdrawiam, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  157. pragnę i ja! :)
    baner: http://strzygowym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Niestety nie mam jak wstawić banera, bo nie posiadam bloga. mam jednak nadzieję, że to nie przeszkodzi mi we wzięciu udziału w zabawie :) tak więc zgłaszam się, a obserwuję bloga jako ~Weronika~

    OdpowiedzUsuń
  159. Bloga nie posiada.... profilu na fb nie posiadam...ale może, mimo to, szczęście się do mnie uśmiechnie??:) rooda z południa

    OdpowiedzUsuń
  160. ustawiam się i ja w tej dłuuuuugaśnej kolejce :) Trafiłam tu przypadkiem ale zostaję na stałe :) Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...